کد خبر: ۷۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۱۸

پاي آلبوم خواننده زن به مجلس باز شد/ وزارت ارشاد به نمايندگان گزارش مي‌دهد

 سخنگوي کميسيون فرهنگي مجلس گفت: موضوع رونمايي از آلبوم تک‌خواني يک زن در کميسيون مطرح و مقرر شد تا گزارشي در اين خصوص به کميسيون ارائه شود.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، حجت‌الاسلام سيدعلي طاهري نماينده مردم گرگان در مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به جلسه امروز کميسيون فرهنگي مجلس گفت: در اين جلسه رئيس حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي گزارشي در خصوص جشنواره هنري ايران آينده (1404)‌ به کميسيون ارائه کرد.

وي ادامه داد: رئيس حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي در گزارش خود عنوان کرد که با گذشت 9 سال از سند چشم‌انداز 1404 ابلاغيه‌اي از سوي مقام معظم رهبري براي 20 سال آينده کشور مي‌گذرد اما در جامعه آحاد مردم اعم از نخبگان و عامه مردم هنوز اطلاع دقيقي از سند و وظايف خود در آن ندارند.

سخنگوي کميسيون فرهنگي مجلس اظهار داشت: وي در اين گزارش گفت که بايد تلنگري به جامعه وارد شود تا وظايف خود را در خصوص سند مذکور دانسته و به آن عمل کند تا به چشم‌اندازهاي تعيين شده در سند 20 ساله دست يابيم و جلساتي در اين خصوص با مسئولان برگزار و کارهاي هنري مرتبط با تحقق چشم‌انداز 20 ساله نيز توسط حوزه هنري انجام شده است.

طاهري همچنين خاطرنشان کرد: بعد از دستور جلسه، مباحثي پيرامون در ارتباط با رونمايي از آلبوم تک‌خواني يک خانم مطرح شد که در همين ارتباط تماسي با معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برقرار شد که وي در اين باره گفت، آنگونه که در جامعه موضوع شايعه شده نيست و بنا شده اطلاعات دقيقي در اختيار مجلس و به ويژه کميسيون فرهنگي قرار گيرد تا قضاوت دقيق‌تري بتوان در خصوص آن انجام داد.
*فارس