کد خبر: ۷۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

به پولادي کمک کرديم، اما نگفتيم بي قانوني کند

  معاون وزير ورزش و جوانان گفت: اعتراض به مبلغ جوايز تعييين شده به مربيان تيم ملي ارزش و اجر معنوي کار آنها را پايين مي‌آورد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، حميد سجادي معاون وزير ورزش و جوانان در خصوص اينکه مربيان چند رشته از جمله کشتي و تکواندو از کم بودن مبلغ جوايز بازي‌هاي آسيايي اينچئون ابراز ناراحتي کرده‌اند،گفت: نفس اينکه از ورزشکاران، مربيان و سرپرستان به خاطر حضور شايسته‌شان در بازي‌هاي آسيايي تقدير و تشکر شود، بسيار خوب است اما اينکه بخواهيم اندازه‌گيري کنيم شايد يک مقدار اندازه‌ها متفاوت باشد و در اين مورد اگر اعتراضي صورت گيرد فکر نمي‌کنم درست باشد و از ارزش کاري که آنها انجام دادند کم مي‌کند.

وي ادامه داد:‌هديه دادن و پاداش دادن علاوه بر پولي است که مربيان به ورزشکاران دريافت مي‌کنند. مربيان ما با فدراسيون‌ها قرارداد دارند و بر اساس قراردادهايشان حقوق‌شان پرداخت مي‌شود. به مناسبت موفقيت در بازي‌هاي آسيايي هم پاداشي يکسان داده شده و چندان هم کم نيست. فکر مي‌کنم بهتر اين است که کسي هديه‌اي مي‌گيرد از کساني که هديه را مي‌دهند تشکر کند.

معاون وزير ورزش و جوانان در مورد اينکه به نظر مي‌رسد با اين صحبت‌ها چيزي به پاداش آنها اضافه نخواهد شد، گفت: اين پاداش‌ها بر اساس ضوابط تعيين شده و براي تمام رشته‌هاي ورزش است بهتر است ما اجر معنوي کار را پايين نياوريم.

سجادي عنوان کرد: قرار است از فردا ورزشکاران و مربيان تا 20 روز آينده برابر برنامه‌اي که تعيين شده،‌ جايزه‌هاي خود را دريافت کنند.

وي در مورد پرداخت پاداش ورزشکاران جانباز و معلولي که چندين مدال را در اينچئون کسب کرده‌اند،‌گفت: اين مورد هم آئين‌نامه خاص خود را دارد و براي مدال‌هاي دوم، سوم و بعد از آن مقدار کمي از پاداش مدال اول کاسته مي‌شود.

معاون وزير ورزش وجوانان در مورد اينکه ارزيابي وزارت ورزش از عملکرد کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال چيست، گفت: عملکرد وي را بايد فدراسيون فوتبال ارزيابي کند و منتظر ارزيابي آنها هستيم. قطعا وزارت ورزش هم نظارت خواهد کرد. اما دخالتي نخواهيم کرد. فدراسيون فوتبال خودش در اين زمينه تصميم خواهد گرفت. براي مربيان تيم ملي کميته فني، کميته مربيان و هيأت رئيسه تصميم خواهند گرفت.

سجادي در مورد اينکه آيا از لحاظ وزارت ورزش تيم ملي و کي‌روش قابل قبول بوده يا خير، گفت: کار تيم ملي را خوب ارزيابي مي‌کنيم. در حد خودشان ظاهر شدند. تلاش کردند و کم نگذاشتند. حالا همه چيز بستگي به شرايط مسابقه دارد. در بازي آخر هم داور يک مقدار در نتيجه و شکست ما تاثيرگذار بود.

معاون وزير ورزش وجوانان در خصوص وضعيت پرسپوليس و اينکه سياسي مديرعامل اين باشگاه در زندان به سر مي‌برد، چه خواهد شد، گفت: اين باشگاه در حال حاضر با نايب‌رئيس هيأت مديره اداره مي‌شود و مشکلي ندارد.

وي در مورد وضعيت مهرداد پولادي و اينکه وزارت ورزش براي رفتن او به جام ملت‌هاي آسيا ضمانت‌هايي انجام داده بود، عنوان کرد: رفتن پولادي به جام ملت‌ها تصميمي بود که مراجع ذيربط براي کمک به تيم ملي گرفتند ما درخواست کرديم براي رفتن پولادي کمک شود اما درخواست نکرديم اين بازيکن به بي‌قانوني ادامه دهد. قطعا هم پولادي و هم ساير ورزشکاران بايد تابع قانون باشند.

سجادي در مورد آخرين اخبار در خصوص واگذاري باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس گفت: سازمان خصوصي‌سازي قيمت‌گذاري را انجام داده و مراحل بعدي را پيگيري مي‌کند. واگذاري اين دو باشگاه تصويب شده و بايد انجام شود.

وي در پايان در مورد فساد در ورزش و راه‌هاي مقابله آن عنوان کرد: براي مبارزه با فساد عزم‌مان جزم است. ما هميشه دنبال پياده کردن قانون و ورزش پاک هستيم . فکر مي‌کنم محيط‌هاي ورزشي ما اکثرا محيط‌هاي بسيار خوبي هستند. البته در هر محيطي ممکن است متخلفي باشد که با آن برابر قانون برخورد مي‌شود.
*فارس
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
1
جناب سجادی حمایت از بازیکن قانون شکن یعنی چه ؟