کد خبر: ۷۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۳

نتايج درخواست جابجايي‌هاي مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري دانشگاه آزاد اعلام شد

  نتايج درخواست آن دسته از پذيرفته شدگان مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري دانشگاه آزاد که پيش از اين در سايت www.azmoon.net براي جابجايي در رشته/ محل موردنظر خود ثبت‌نام کرده‌اند، اعلام شد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، مجتبي علوي فاضل معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد، گفت: نتايج درخواست آن دسته از پذيرفته شدگاني که پيش از اين در سايت www.azmoon.net براي جابجايي در رشته/ محل موردنظر خود ثبت‌نام کرده‌اند، اعلام شد.

علوي فاضل افزود: داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.net از نتيجه درخواست خود مطلع شوند.


معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد در زمينه اعلام نتايج اعمال سهميه براي برخي از داوطلبان گفت: با توجه به اجراي قانون خدمات جامع ايثارگران در آزمون‌هاي دانشگاه آزاد، نتايج اجراي اين قانون در اعلام نتايج اصلي و تکميل ظرفيت مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري تخصصي و رشته‌هاي غيرپزشکي آزمون سراسري به همراه نتايج متأخرين سهميه اين آزمون‌ها بر روي سامانه اعلام نتايج معاونت سنجش و پذيرش به نشاني www.azmoon.com اعلام شد.


علوي فاضل در زمينه زمان ثبت نام پذيرفته شدگان جابجايي‌ها و سهميه‌ها گفت: اين دسته از داوطللبان مي‌توانند از روز چهارشنبه به واحدهاي پذيرفته شده مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
*فارس