کد خبر: ۷۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۸۲

نماينده مجلس: آنها که با بالاترين قيمت نفت نتوانستند کشور را اداره کنند، کابينه روحاني را تهديد به استيضاح مي کنند

  عابد فتاحي، نماينده مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين پرسش که چرا مجلس، وزراء روحاني را تهديد به کارت زرد و استيضاح مي کند در صورتي که اين اتفاقات در اين 36 سال کم سابقه بوده گفت: عامل اصلي اين است که اين افراد در حسرت هستند که چرا نتواستند کاري کنند روابط دنيا با ايران خوب شود؟ در اين حسرت هستند که چرا در سياست داخلي با مردم روشن صحبت نمي کردند؟ بخاطر همين است به وزاري روحاني کارت زرد مي دهند و مي گويند چرا محمد جواد ظريف با وزير خارجه آمريکا قدم زده است! اين افراد درک نمي کنند که براي جان کري افتخاري است تا با وزير امور خارجه کشورمان قدم بزند.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: اين افراد از اين ناراحتند که چرا دولت روحاني اين همه محبوبيت در داخل و خارج براي کشورمان بوجود آورده است. نمايندگان مجلس، کابينه روحاني را تهديد به استيضاح مي کنند و در شگفتند که چگونه دولت تدبير و اميد با کاهش شديد قيمت نفت توانسته است کشور را اداره کند اما زماني که خودشان نفت را به بالاترين قيمت به فروش مي رساندند نتوانستند کشور را مديريت کنند.

اين نماينده مجلس تاکيد کرد: پشتوانه دولت تدبير و اميد، ملت ايران است. براي همين رييس جمهوري از مردم مي خواهد که به دولتش کمک کنند زيرا روحاني جز خدا و مردم کسي را ندارد و مناقشه ي بين مجلس و دولت، لطمه اي را به دولت روحاني وارد نمي کند بلکه دود اين آتش فقط در چشم مجلس خواهد رفت نه دولت.

فتاحي اذعان کرد: برخي از نمايندگان مجلس براي آنکه در انتخابات آينده مجلس پيروز شوند در صدد آن هستند که از طريق دادن کارت هاي زرد به وزرا، خود را در رسانه ها مطرح کنند تا اسمي از آن ها در روزنامه ها و صدا و سيما برده شود تا شايد کار آن ها تبليغي باشد براي راي آوردن بيشتر.

اين نماينده مجلس تاکيد کرد: تمام مشکلاتي که در کشور وجود دارد به يک باره و در دولت روحاني بوجود نيامده است اين مشکلات در دولت هاي نهم و دهم هم وجود داشت چرا در آن زمان نمايندگان به فکر مشکلات مردم نبودند و به وزرا احمدي نژاد کارت زرد نمي دادند؟! زيرا در آن زمان مجلس جرات نمي کرد به کابينه احمدي نژاد حرفي بزند چه برسد به آن که بخواهند کارت زرد به کابينه وي بدهند. در دولت اصلاحات نمايندگان مجلس به وزراء سيد محمد خاتمي توهين مي کردند حتي چند تن از وزراي وي را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

فتاحي افزود: متاسفانه برخي از نمايندگان به دليل مشکلات خانوادگي و شخصي به تريبون مجلس مي روند و به بزرگان نظام توهين مي کنند اما در گذشته کسي جرات نداشت به کابينه احمدي نژاد حرفي بزند زيرا از طرف احمدي نژاد حمايت مي شدند. بنابراين همان افرادي که در گذشته جرات نداشتن به دولت قبلي حرفي بزنند امروز مي آيند و براي دولت روحاني خط و نشان مي کشند و کار به جايي رسيده است که به علي مطهري در مجلس حمله و توهين مي کنند.
*ايسکا نيوز