کد خبر: ۷۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۱۳

مصاحبه درخشان بعد از بازي پرسپوليس و صبا!

 سرمربي فعلي پرسپوليس در خصوص بازي نيم فصل پيش صبا و پرسپوليس گفت: «اگر قرار باشد صبا با اين وضعيت ليگ را ادامه دهد شک نکنيد جزو تيم‌هاي سقوط کننده خواهد بود.»

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، اگر چه هنوز چند ساعت به بازي پرسپوليس و صبا باقي مانده اما خالي از لطف نيست که مصاحبه جالب حميد درخشان را بعد از بازي رفت اين دو تيم مرور کنيم؛ جايي که پرسپوليس با هدايت علي دايي و در يک بازي برتر در قم با دو گل از سد صبا گذشت.

اما درخشان که آن روزها منتقد اصلي سرمربي پرسپوليس محسوب مي‌شد، در مورد اين بازي گفت: «واقعا نمي شود بحث فني کرد. اين مسابقه اينقدر بي‌کيفيت بود که هيچ نکته فني نداشت و فقط دو گل وارد دروازه شد. هر دو گل نيز روي خلاقيت فردي به ثمر رسيد و صبا نشان داد هيچ حرفي براي گفتن ندارد. پرسپوليس اين برد را بيشتر مديون ضعف صبا بود تا قدرت خودش. پرسپوليس همان پرسپوليس هميشگي بود.

 به نظر من اگر در اين بازي برنده شد به خاطر اين بود که صبا فوق العاده ضعيف و ناتوان نشان داد. ضعف صبا باعث شد که بازيکنان پرسپوليس راحت صاحب موقعيت گل شوند و بتوانند دو گل به ثمر برسانند. اگر قرار باشد صبا با اين وضعيت ليگ را ادامه دهد شک نکنيد جزو تيم‌هاي سقوط کننده خواهد بود.»

او البته ديروز و قبل از بازي برگشت دو تيم کاملا نظرات متفاوتي در مورد صبا داشت: « با توجه به بازي هفته گذشته که صبا به نمايش گذاشت شناخت خوبي از اين تيم داريم و اين تيم را آناليز کرده‌ايم. صبا هفته قبل شکست خورده اما با اين حال حريف ضعيفي نيست.»
حالا به نظر شما صبا در فاصله يک نيم‌فصل اين همه قدرتمندتر شده است، يا...؟!
*جام نيوز