کد خبر: ۷۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۸۸

افشاي جزيياتي از انحرافات جنسي تروريست هاي تکفيري داعش

  تکفيري هاي داعش خود را بهترين و اصيل ترين مسلمانان مي دانند که با قرايت صحيح خود از دين مبين اسلام، برترين و شايسته ترين بندگان خداوند در روز زمين هستند! اما جزيياتي که از زندگي اين تروريست هاي وحشي افشا شده نشان از اوج انحرافات جنسي و اخلاقي اين بندگان برگزيده دارد!

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، به نقل از راشاتودي، رفتارهاي خارج از عرف و چارچوب داعشي ها در رقه بعنوان پايتخت خلافت اسلامي بغدادي و فرهنگ وحشي و ظالمانه سکسي آنها نشان از اين دارد که جهان با چه موجوداتي طرف است.

براساس گزارشي که توسط يک گروه ضدداعش زيرزميني در رقه با نام "رقه به آرامي در حال جان دادن است" يا (RSS) مشخص شده که ميزان تمايلات جنسي اعضاي داعش به شدت فزاينده و روبه طغيان است و نوع رفتارهاي آنها نشان از ساديسم جنسي اين افراد دارد. استفاده منحرفانه از لباس هاي زنانه(معروف به رفتارهاي فتيش)، بهره گيري از قرص هاي جنسي به خصوص وياگرا و همچنين ازدواج با چندين زن در مدت بسيار کوتاه(بدون رعايت حدود شرعي) از ديگر رفتارهاي خلاف تکفيري ها است. تجاوزهاي گسترده و دسته جمعي نيز از ديگر جنايات داعشي ها در مناطق تحت کنترل است.

ابومحمد از عوامل انتشار اين گزارش مخفي مي گويد عمده اطلاعات ما از رفتارهاي بيمارگونه و جنسي داعشي ها از گزارش هايي است که توسط بيمارستان ها و مراکز درماني مبني بر رفتارهاي وحشيانه جنسي با زنان ثبت مي شود. اين در حالي است که شهروندان تحت حاکميت وحشي هاي داعش از حقوق اوليه خود محروم هستند اما همه امکانات لذتجويي براي اين تروريست ها فراهم است.

دزديدن زنان حتي نوعروسان از کنار سفره عروسي از ديگر اقدامات ظالمانه داعشي ها است. برخي از مردم رقه نيز به خاطر قدرت و ثروت داعشي ها دختران خود را مجبور مي کنند به عقد آنان درآيند. برطبق آمارها حدود 500 ازدواج ميان داعشي ها و دختران رقه صورت گرفته که عمده اين دختران زير 18 سال سن دارند.
*شفقنا