کد خبر: ۷۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۵۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

«خاويار مخلوط با طلا» لوکس ترين غذاي جهان + عکس


 يک غذاي خاص که از مخلوط کردن خاويار سفيد با طلا تهيه مي شود به عنوان لوکس ترين و گران قيمت ترين غذاي جهان شناخته شده است.

اين غذا که موسوم به "استروتارگا بيانکو" بوده و مخلوطي از خاويار سفيد با طلا است، به قيمت 100 هزار يورو به ازاي هر کيلوگرم براي مشتريان خاص آماده مي شود.

بر اساس اين گزارش پس از آماده شدن خاويار سفيد، 22 قيراط طلا به ظرف غذا افزوده مي شود تا لوکس ترين و گران قيمت ترين غذاي جهان آماده شود.

بي شک اين غذايي براي همه افراد عادي نيست و تنها در صورت سفارش مشتريان خاص آماده مي شود. گزارش سايت طلا حاکيست، براي توليد تنها يک کيلوگرم از اين غذا، نياز به 5 کيلوگرم خاويار سفيد خام است که 80 درصد آب آن گرفته شده باشد.

اين غذا نخستين بار توسط يک شرکت اتريشي ابداع شده است. هر 250 گرم خاويار سفيد در بازار اتريش هم اکنون بيش از 6250 يورو به فروش مي رسد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
1
2
آخه بدبختهاي طلا نديده، طلا يك فلز است نه غذا!!! چقدر بعضي آدمها حريصند فكر نمي كنند كه خوردن يك فلز چه بلايي بر سر دستگاه گوارش شان مي آورد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
دوست عزیز طلای خوردنی با طلای معمولی فرق دارد و تحت شرایط خاصی تولید می شود.تولید این طلا ظاهراً در انحصار آلمان است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
0
0
دوست من از چیزی که اطلاع نداری انتقاد نکن طلا غذا نیست ولی خواص درمانی بسیار عجیبی دارد و خوردن طلای خالص بسیار بسیار در سلامتی تاثیر گذار است و در طب سنتی ما رد پای تبدیل طلا به دارو دیده میشود