کد خبر: ۷۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

درخشان: به تيمم افتخار مي‌کنم و تابع تصميم باشگاه هستم

 سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هر تصميمي که باشگاه بگيرد تابع آن هستم.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، حميد درخشان پس از تساوي بدون گل مقابل صبا گفت: پرسپوليس روز بزرگي را پشت سر گذاشت و فوتبال خوبي انجام داد. به صراحت مي‌گويم که به اين تيم افتخار مي‌کنم چرا که 90 دقيقه روي دروازه حريف بود و تيم مقابل ما دست و پا مي‌زد که گل نخورد و از شکست فرار کند.

وي با تشکر از بازيکنان پرسپوليس ادامه داد: بيش از 20 فرصت داشتيم که به گل تبديل نشد و صبا نيز با چنگ و دندان دفاع مي‌کرد. زماني که توپ‌ها به گل تبديل نمي‌شود خيلي بحث‌ها مي‌شود. آنهايي که امروز بازي را ديدند متوجه شدند پرسپوليس يک فرصت را هم به حريف نداد. تيم ما، هم خوب بازي کرد و هم گردن‌کلفت بود.

سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: وقتي پرسپوليس اينگونه بازي مي‌کند حريف شايستگي اين را دارد که با چنگ و دندان مقابل ما دفاع کند. اگر در اين ديدار يک گل به ثمر مي‌رسانديم بالاي 3-4 گل به اين تيم مي‌زديم. امروز قسمتي از فوتبال بود و باز هم تاکيد مي‌کنم به پرسپوليس افتخار مي‌کنم که امروز خوب و منطقي بازي کرد.

درخشان در پاسخ به سوال خبرنگار تسنيم درباره شعار هواداران براي کناره گيري‌اش اظهار داشت: باشگاه هيئت مديره و مديرعامل دارد، آنها بازي را مي‌بينند و همه ديدند تيم ما فوتبال بازي کرد، با اين حال هر تصميمي که باشگاه بگيرد تابع آن هستم.

وي در مورد اينکه هواداران خواهان جدايي درخشان بودند و نژادفلاح هم گفته صداي آنها را شنيده، گفت: معمولا هواداران زماني که تيمشان برنده نمي‌شود موضوعي را به عنوان سمبل بيان مي‌کنند، ولي امروز پرسپوليس از نظر فوتبالي عملکرد خوبي داشت و آنها ديدند ما چه بازي ارائه داديم. هواداران بايد خودشان با ديدن اين بازي کلاهشان را قاضي کنند.

درخشان در پاسخ به اين سوال که وقتي پرسپوليس در بازي رفت توانسته بود دو بر صفر صبا را شکست بدهد، او مصاحبه کرده و گفته بود، پرسپوليس به دليل ضعف صبا برنده شده و اينکه آيا امروز صبا قدرتمندتر بوده که پرسپوليس نتوانسته پيروز شود خاطرنشان کرد: آخر نفهميديم قدرت در حمله است يا دفاع؟ آيا صبا خيلي قدرتمند بود که با چنگ و دندان دفاع مي‌کرد؟ ما تيمي بوديم که حمله مي‌کرد و بهترين بازي را انجام مي‌داد آيا اين صبا بود که ما را در 18 قدم تسليم کرده بود و سعي کرديم گل نخوريم؟

درخشان افزود: اين صبا بود که اتوبوسي دفاع مي‌کرد تا گل نخورد. بهترين بازيکن صبا دروازه‌بان اين تيم بود که بسياري از فرصت‌ها را مهار کرد. ما اين همه فرصت ايجاد کرديم، کجا صبا تيم برتر بود که چنين سوالي را مطرح مي‌کنيد.

به گزارش تسنيم در اين زمان خبرنگاري تذکر داد که منظورش مصاحبه درخشان بوده و اکنون صبا چگونه توانسته پرسپوليس را متوقف کند که سرمربي سرخپوشان پاسخ داد: عذرخواهي مي‌کنم اما شايد فوتبال ديگري را نگاه کرديد که اين حرف را مي‌زنيد. اين همه فرصتي که تيم ما از دست داد را نديديد، پرسپوليس موقعيت‌هاي زيادي ايجاد کرد پس چرا سوال حاشيه‌اي مي‌پرسيد.

وي افزود: پرسپوليس تيم برتر ميدان بود و موقعيت‌هاي گل بسياري داشت ضمن اينکه ما امروز همه نفرات و ستاره‌هاي خود را در زمين داشتيم که ضربات آخر تبديل به گل نشد اما تيم ما بازي خوبي انجام داد.

درخشان در خصوص اينکه اظهارات محمدحسين نژادفلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس چه تاثيري روي او و تيم پرسپوليس گذاشت، گفت: فکر مي‌کنم تغيير و تحولات زمان خودش را دارد و مطمئنا اگر در زمان خودش اقدامي شود، هر حرکتي تاثيرگذار خواهد بود. شايد الان خيلي از اين مسائل روي بازيکن تاثير بگذارد و بازيکن تمرکزش را از دست بدهد. با اينگونه اتفاقات بازيکن استرس دارد و عجله مي‌کند و نگران است، اين مسائل بي‌تاثير نيست و بايد از اين وضعيت خارج شويم و پرسپوليس به آرامش برگردد.

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: هر زمان که به آرامش مي‌رسيم اتفاقي مي‌افتد که اين آرامش را برهم مي‌زند اما اميدوارم ديگر اين اتفاق نيفتد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه چند روز ديگر ليگ قهرمانان آسيا آغاز مي‌شود و آيا پرسپوليس با همين روند در ليگ قهرمانان شرکت مي‌کند، گفت: سوال شما را بايد اينگونه بپرسيم که آيا روند پرسپوليس خوب است؟ نگراني من به گل رسيدن موقعيت‌هاي پرسپوليس است. وقتي يک تيم هر کاري انجام مي‌دهد بايد به گل برسد. اميدوارم در ليگ قهرمانان بدشانسي دست از سر ما بردارد.

«نوع بازي‌ها در ليگ قهرمانان آسيا با ديدارهاي ليگ تفاوت دارد.» درخشان با بيان اين جمله تصريح کرد: تيم‌هاي داخلي مقابل پرسپوليس دفاعي بازي مي‌کنند و اگر يک امتياز بگيرند برنده هستند، امروز واقعيت را ديديم که تيم صبا با چنگ و دندان مقابل پرسپوليس بازي کرد، اگر صبا مثل پديده بازي مي‌کرد مي‌توانست دوام بياورد؟ قطعا اين‌طور نيست. در آسيا اينگونه نيست که تيم‌ها بخواهند دفاعي بازي کنند. اميدوارم در ليگ قهرمانان آسيا بدشانسي نياوريم و موقعيت‌هايمان به گل تبديل شود.
*تسنيم
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
0
0
اقاي درخشان ظاهرا دچار توهم شده اون پرسپوليسي كه تيمها ميومدن كه جلوش يك امتياز بگيرن پرسپوليس دهه هفتاد و نيمه اول هشتاد بود نه اين پرسپوليس حالا همه ميان كه پرسپوليسو ببرن عمو جان !!!!!