کد خبر: ۷۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

درخشان: قطبي در ايران مثل بلبل فارسي حرف مي‌زد!

  اين روزها اسامي متفاوتي به عنوان گزينه‌هاي احتمالي جانشيني حميد درخشان مطرح مي‌شود.
يکي از اين مربيان، افشين قطبي است که ديروز سرمربي پرسپوليس اشاره کوچکي به عملکرد اين مربي در شيميزو اس‌پالس ژاپن کرد و به همين بهانه با حميد درخشان مجدداً گپ زديم.
شما با افشين قطبي مشکل داريد؟
نه، چه مشکلي؟ مگر ما همدوره بوديم يا اينکه زمان بازي من او هم در ايران فوتبال بازي مي‌کرد؟ چرا بايد با او به مشکل بخورم؟
به هر حال او هم يکي از گزينه‌هاي جانشيني شماست و ...
قبلاً هم عرض کردم باشگاه اين اختيار را دارد که با مربيان مد نظر خود مذاکره کند و بارها گفتم من يکي مشکلي با اين موضوع ندارم.
اما ديروز در گفت‌وگو با خودمان به عملکرد افشين قطبي در ژاپن ايراد گرفتيد!
واقعاً سر درنمي‌آورم. يکسري دوستان طوري درباره افشين قطبي حرف مي‌زنند که انگار او منجي پرسپوليس است و قرار است بيايد کن‌فيکون کند، در حالي که کسي نمي‌رود ببيند در 4 سال گذشته اين مربي چه کارنامه‌اي در شيميزو اس‌پالس داشته است. از آن گذشته نکته‌اي را مي‌خواهم بگويم، باز واهمه دارم شما همان بحث را پيش بکشيد!
بفرماييد. ما چه بحثي را مي‌خواهيم پيش بکشيم؟
شما مي‌دانيد افشين قطبي بلافاصله پس از خروج از ايران، زبان فارسي را از سايت رسمي‌اش پاک کرد؟!
بله، به هر حال ...
به هر حال ندارد. طرف تا زماني که در ايران بود، بحث دل شير و ايراني بودن را وسط مي‌کشيد و مثل بلبل فارسي حرف مي‌زد اما همين که پايش را از کشورمان بيرون گذاشت، همه چيز را فراموش کرد. مي‌دانيد چرا؟
شما که خودتان اين بحث را آغاز کرديد، خودتان هم ادامه بدهيد.
چون ديگر اسم ايران براي او صرف نداشت! او قرار بود جاي ديگري پول دربياورد و ديگر لزومي نداشت سايت رسمي‌اش به زبان فارسي باشد و ...
مثل اينکه دل پري داريد؟!
نه، بحث اين حرف مطرح نيست، تا اسم يک نفر مثل افشين قطبي وسط مي‌آيد، برخي‌ها سينه چاک مي‌دهند که فلان است و بهمان! چرا کسي به اين نکته که من گفتم، اشاره نمي‌کند؟
منظورتان را متوجه نمي‌شويم؟
منظورم را بعداً مي‌گويم. خيلي حرف‌ها در سينه دارم اما اجازه بدهيد فعلاً سکوت کنم. همين ‌قدر بدانيد که حضور بعضي‌ها در ايران براي عده‌اي خاص صرف مي‌کند و ... بگذريم!
مي‌شود نگذريم و شما واضح‌تر بگوييد؟
اجازه بدهيد به موقع حرف‌هايم را خواهم زد. لطفاً روي اين حرف‌هاي من هم فکر کنيد!

*خبرآنلاين
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
-
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
1
4
آقای درخشان چرا قبول نمی کنی که با رانت و زد و بند اومدی و باید هم بروی - آخه تو با چه مدلی می خوای پرسپولیسو بسازی - همش باخت و مساوی تا کی - چرا نمی روی تا دوباره شور و اشتیاق به باشگاه برگردد.