کد خبر: ۷۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۱۱۴
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

مسئول جنگ با آمریکا هستم نه مذاکرات / راجع به گفتگوهای هسته ای نمی توانم نظری دهم

مقطع فعلی انقلاب، مقطع تحول علمی و فناوری است، ما از مرحله تحول انسانی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی گذر کرده‌ایم و به مرحله تحول علمی و فناوری رسیده‌ایم.
 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مقطع فعلی انقلاب، مقطع تحول علمی و فناوری است، ما از مرحله تحول انسانی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی گذر کرده‌ایم و به مرحله تحول علمی و فناوری رسیده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی در حاشیه شانزدهمین همایش پیشگیری از وقوع جرم در استان تهران با اشاره به توان هسته‌ای کشورمان گفت: انرژی هسته‌ای موضوعی فناورانه است و یک پیشرفت علمی و گام بلندی در میان گام‌های بلند دانشمندان و نوآوران جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی افزود: مقطع فعلی انقلاب، مقطع تحول علمی و فناوری است، ما از مرحله تحول انسانی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی گذر کرده‌ایم و به مرحله تحول علمی و فناوری رسیده‌ایم.

فیروزآبادی همچنین با اشاره به جریان تروریستی داعش گفت: پدیده داعش یک حرکت تروریستی است که بر علیه همسایگان ما در عراق، سوریه و سایر کشورهای اسلامی بوجود آمده و اصولاً آفتی است که توسط صهیونیسم، انگلیسی ها و آمریکایی‌ها در جهان اسلام ایجاد شده است و به خاطر نداشتن مبانی مستحکم علمی، عقلی و رفتار بسیار خشونت بار فعلاً به عنوان یک ابزار استکباری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین به موضوع مذاکرات اشاره و تصریح کرد: ما می‌توانیم مذاکره داشته باشیم زیرا مقام معظم رهبری اجازه داده‌اند و این یک امر سیاسی مرسوم در دنیا و در دیپلماسی جهانی است که صورت می‌گیرد و وزارت خارجه به میزانی که تعیین شده و آقا اجازه داده‌اند مذاکره می‌کند.

فیروزآبادی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا امکان توافق با آمریکا وجود دارد یا خیر، گفت: من مسئول جنگ با آمریکا هستم نه مذاکرات و راجع به آنها نمی‌توانم نظر دهم.