کد خبر: ۷۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۲۰
وزیر ارشاد:

برخلاف برخی از شعارهای ارزشی که می‌دهند، حرکت‌های ضد ارزشی می کنند / هر چه بیانیه می‌دهیم که مجوز تکخوانی نداده ایم، باور نمی کنند

علی جنتی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال به میدان آمده است، گفت: برخورد دولت با همه برابر است و رئیس جمهور خود را رئیس جمهور همه می‌داند چه به او رای داده باشند و چه به او رای نداده باشند.
علی جنتی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال به میدان آمده است، گفت: برخورد دولت با همه برابر است و رئیس جمهور خود را رئیس جمهور همه می‌داند چه به او رای داده باشند و چه به او رای نداده باشند.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، وزیر ارشاد با بیان اینکه اینکه تلاش دولت برای احقاق حقوق شهروندی برای همگان است، گفت: تلاش دولت این است که در دادن مجوزها و برخورد با اهالی فرهنگ و هنر و روزنامه نگاران و هنرمندان و اصحاب فرهنگ عادلانه و برابر باشد و امکانات کشور به صورت عادلانه توزیع شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه یکی دیگر از شعارهای دولت مدارا و تحمل و شنیدن نقد سازنده و صحیح است، گفت: امروز سینه ما برای شنیدن نقد کاملا گشاده و آماده است و کاملا از این بحث استقبال می‌کنیم و کاملا تحمل آن را داریم و حتی در برابر تخریب‌ها هم ترش رویی نمی‌کنیم.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های سیاسی بسیار که دولت، دولت منتخب آنها نبوده است و کاندیدای دیگری داشتند، گفت: متاسفانه دیده می‌شود که این گروه‌ها برخلاف برخی از شعارهای ارزشی که می‌دهند، حرکت‌های ضد ارزشی انجام داده و اشاعه دروغ و تحریف مطالب را انجام می‌دهند و این فعالیت‌ها با اهداف سیاسی انجام می‌شود.

جنتی با تاکید بر بیان واقعیت‌ها به صورت واقعی اضافه کرد: برخی‌ها عادت دارند که اطلاعات خود را از یک کانال می‌گیرند و این کار غلطی است، چرا که باید اطلاعات را از کانال‍‌های مختلف و صحیح گرفت و به واقعیت‌ها توجه کرد.

وی در ادامه گفت: هر چه ما بیانیه در این زمینه می‌دهیم که تا الان وزارت ارشاد مجوز انتشار هیچ گونه آلبومی در زمینه تک‌خوانی زنان ارائه نداده ‌‌هیچ کس آن را باور نمی‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه متاسفانه برخی از جریانات سیاسی این کار را انجام می‌دهند، گفت: کسانی که این ادعا را دارند، مدرک ارائه کنند که کی وزارت ارشاد مجوز صادر کرده است.

وی اضافه کرد: ما بارها اعلام کردیم که تابعیت محض ولایت فقیه را داریم و در حوزه موسیقی و در سایر حوزه‌های هنری نیز فعالیت ما کاملا روشن و مشهود است.

وی با بیان اینکه سخنان در همه حوزه‌ها مکتوب شده و در اختیار است، اضافه کرد: چیزی که سرلوحه وزارت فرهنگ و ارشاد است آن چیزی است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند، چرا که ایشان نسبت به فعالیت‌های فرهنگی حساسیت ویژه دارند و اگر ما گامی کج برداریم نخستین کسی که هشدار می‌دهد، مقام معظم رهبری خواهند بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برخی از افراد به علت علایق دینی تحت تاثیر برخی از جریانات قرار می‌گیرند، گفت: برخی از مواقع مسائل آنگونه نیست که برخی از روزنامه‌ها و سایت‌ها اعلام می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه با برخی از فعالیت‌های مطبوعات می‌شود، برخورد جدی کرد، افزود: در این کشور آزادی است و افتخار ما این است که انقلاب برای ما آزادی آورده ‌و همه باید مخالفان را تحمل کنند.