کد خبر: ۷۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

تصاویر : کلوپ نوجوانان هوادار پوتین

  گروهی از نوجوانان روسی کلوپ هواداری عجیبی تشکیل داده‌اند که با جدیت و علاقه کم نظیری آن را دنبال می‌کنند؛ کلوپ هواداری ولادیمیر پوتین.

 کلوپ‌های هواداران پدیده‌ای هستند که در سراسر جهان قابل مشاهده‌اند. وقتی که بحث علاقۀ جمعی به فرد یا فیلم یا تیم و امثالهم مطرح باشد، خیلی از هواداران حاضرند برای خرید محصولات و غیره خرج کنند، تا هواداری خود را ثابت کنند.

اما در حومۀ مسکو، گروهی از دانش‌آموزان جوان که تیشرتهای نارنجی روشن بر تن می‌توانند، می‌توانند ادعا کنند که یکی از عجیبترین گروههای هواداری دنیا را تشکیل داده‌اند.

از آنجایی که سن اعضای این کلوپ به طور میانگین 18 سال است، ممکن است خیال کنید که سوژۀ هواداریشان یک گروه موسیقی با یک ستارۀ خوش تیپ سینما است. اما نه! هزار و پانصد عضو "کلوپ هواداران VV" طرفدار چهره‌ای وزینتر هستند: رییس جمهور روسیه، ولادیمیر ولایمیرویچ پوتین!

اعضای نوجوان کلوپ هواداران ولادیمیر پوتین به او به چشم یک منجی نگاه می‌کنند. آنها، حرف کسانی که در داخل و خارج پوتین را تهدیدی برای دموکراسی و صلح جهانی می‌دانند را مزخرف می‌دانند.

بسیاری از دختران عضو این کلوپ به این رییس جمهور قوی، تر و تمیز و خوش تیپ به دید پدر نگاه می‌کنند و حتی او را همسری ایدآل می‌دانند. دانش‌آموزان پوسترهای پوتین را بالای تخت می‌چسبانند و نشانهایی منقش به چهرۀ او را به سینه می‌زنند.

ویکا موتورینا، 18 ساله و از اعضای کلوپ می‌گوید: "او یک سیاستمدار، ورزشکار و مردخانوادۀ به تمام معناست."

آنها ساعت‌ها در اینترنت راجع به قهرمانشان چت می‌کنند و حتی با تیشرتهایی با عکس پوتین به دانشگاه می‌روند. "بلا دوکا" گزارش مصور از این کلوپ هواداری را تهیه کرده است.






























نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
aref
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
10
74
پوتین و اردوغان سودای گسترش مرز خود را دارند. آنها جنگ را با مفهوم دیگری برای مردم خود تفسیر کرده اند.
زمان همه چیز را به مردم این دو کشور ثابت میکند.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
1
7
عموما جوانان ماجراجو وقهرمان پرورند ، ازطرفی پوتین نیز دارای شخصیتی ماجراجوست وتاحدود زیادی علاقه مند است درمقابل جهان غرب بویژه آمریکا مجدد نقش بازدارندگی وابرقدرتی شوروی سابق را احیا کند واز این نظر از کاریزمای خوبی نیز برخوردار است ، بنابراین جوانان نیز تا حدود زیادی به ایشان علاقه مند شده اند!