کد خبر: ۷۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۹

فيس‌بوک رسيدن به 2 ميليون تبليغ را جشن گرفت

 فيس‌بوک اعلام کرد: تعداد شرکت‌ها و افرادي که تبليغات خود را به اين شبکه اجتماعي مي‌سپارند به دو ميليون نفر افزايش پيدا کرده است.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، فيس‌بوک در نرم‌افزار موبايلي خود اين امکان را براي کاربران و تبليغ دهندگان ايجاد کرده که تبليغات خود را مديريت کنند.

دان لوي - نايب رييس بازاريابي جهاني و مشاغل کوچک فيس‌بوک - اعلام کرد: تعداد مشاغل و افرادي که تبليغات خود را به اين شبکه سپرده‌اند در يک سال و نيم گذشته دو برابر شده است.

لوي به خبرگزاري فرانسه گفت: ما فکر مي‌کنيم اين يک نشانه آشکار از تعهد ما در کمک به مشاغل کوچک است. آنها در حال منفعت رساندن به اقتصاد منطقه خود و جهان هستند.

به گفته او نرم‌افزار جديد مديريت تبليغات فيس‌بوک به تبليغ کنندگان اين امکان را مي‌دهد که تبليغات خود را از گوشي موبايل کنترل کنند.

مارک زوکربرگ - مديرعامل فيس‌بوک - و شريل ساندبرگ از روساي اين شبکه اجتماعي اعلام کردند که نرم افزار کنترل تبليغات براي دستگاه‌هاي اپل تا دو هفته آينده در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

زوکربرگ و ساندبرگ با اشاره به مشاغلي که از فيس‌بوک براي تبليغات استفاده مي‌کنند گفت: اکنون زمان جشن گرفتن براي تمام مشاغل معتبري است که براي خود ارزش قائل هستند.
*ايسنا