کد خبر: ۷۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۴

مهدوي‌کيا: اميدوارم مسئولان استقلال پاسخي دندان‌شکن به رفتارهاي جاسم کرار بدهند

  پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم مسئولان باشگاه استقلال در مقابل رفتارهاي ناشايست جاسم کرار پاسخي دندان‌شکن به او بدهند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، مهدي مهدوي‌کيا در حاشيه همايش فارغ‌التحصيلي دانشجويان دانشگاه پرسپوليس در خصوص عملکرد اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا گفت: پرسپوليس همواره وقتي در آسيا حضور داشته، از قدرت‌ها بوده است و اين دوره هم خوشبختانه قدم اول را محکم برداشت، هم خوب بازي کرد و هم نتيجه خوبي گرفت.

وي درباره حضورش همراه با کريمي و بزيک بين دو نيمه در رختکن پرسپوليس ادامه داد: پرسپوليس امسال مشکلات زيادي داشت، تغيير و تحولات مديريتي و مشکلات مالي باعث شده بود بازيکنان از نظر روحي و رواني شرايط خوبي نداشته باشند. حمايت از پرسپوليس خواست تمام هواداران است و ما هم به عنوان يک هوادار رفتيم و حمايت کرديم. قطعاً تمام هواداران و پيشکسوتان بايد از پرسپوليس حمايت کنند تا با کسب نتايج خوب، مردم خوشحال شوند.

بازيکن سابق پرسپوليس درخصوص اينکه درخشان با کسب اين نتيجه روي نيمکت تيمش ابقا شد، گفت: پرسپوليس در اين ماه‌ها به اندازه کافي مشکلات داشته است، اما با اين بازي خوب بايد حمايت شوند تا اين روند ادامه پيدا کند و پرسپوليس به روزهاي خوبش برگردد.

مهدوي‌کيا درباره اينکه به نظر مي‌رسد واگذاري سرخابي‌ها در عملکرد اين تيم‌ها تأثير منفي گذاشته است، تصريح کرد: همين بلاتکليفي باعث بروز مشکلات شده است، اگر مزايده برگزار شود، مشکلات برطرف مي‌شود، چرا که پرسپوليس يکي از بزرگترين تيم‌هاي آسياست.

وي در پاسخ به اين سؤال که زماني که براي مشاهده بازي‌ هامبورگ به آلمان سفر مي‌کند، به چه صورت وارد ورزشگاه مي‌شود، يادآور شد: در سفرهايي که به آلمان مي‌روم، با مسئولان باشگاه تماس مي‌گيرم و آنها هم بليت VIP براي من رزرو مي‌کنند.

مهدوي‌کيا در خصوص اينکه به نظر مي‌رسد در بازي مقابل لخويا شأن پيشکسوتان پرسپوليس رعايت نشد، گفت: ورزشگاه آزادي قديمي است و استانداردهاي روز دنيا را ندارد، مهم حضور ما کنار پرسپوليس و برد تيم بود که محقق شد.

وي درباره رفتارهاي خارج از عرف جاسم کرار و توهين‌هايي که به فوتبال ايران داشته است، تاکيد کرد: اميدوارم مسئولان باشگاه استقلال پاسخ دندان‌شکني به رفتارهاي اين بازيکن بدهند.
بازيکن ملي‌پوش سابق پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که علي دايي پيشنهاد حضور در کميته فني فدراسيون فوتبال را رد کرد و مجيدي به عضويت اين کميته درآمد و آيا به وي پيشنهاد حضور در اين کميته شده است، گفت: دوست ندارم به اين مسئله ورود کنم و براي تمام دوستاني که در اين کميته حضور دارند آرزوي موفقيت دارم. پيشنهاد به خصوصي در اين مورد به من نشده است و دوست ندارم وارد اين مسائل شوم.مهدوي‌کيا در خصوص اينکه آيا فکر مي‌کند پرسپوليس بتواند روند پيروزي مقابل لخويا را ادامه دهد، گفت: بازي با بنيادکار حياتي است و اگر بتواند با دست پر از اين مسابقه برگردد، با روحيه‌اي بالا به ليگ برخواهد گشت. بازيکنان بايد درک کنند در چه موقعيتي هستند و چطور بايد رفتار کنند.

وي در پاسخ به اين سؤال که با توجه به اينکه مشخص نبود پرسپوليس در ديدار مقابل لخويا چه نتيجه‌اي خواهد گرفت و حضورشان در رختکن بين دو نيمه ريسک نبود، گفت: از کودکي عاشق پرسپوليس بودم و فرقي نمي‌کند چه کسي مربي تيم است. براي ما مهم نبود چه اتفاقي قرار است رخ بدهد، بلکه مهم، پيروزي و حمايت از پرسپوليس بود که انجام داديم.

مهدوي‌کيا در خصوص اينکه پيروزي پرسپوليس مقابل لخويا اتفاق بود يا واقعاً خوب يازي کرد، گفت: پرسپوليس واقعاً‌ خيلي خوب بازي کرد، حتي نيمه اول مي‌توانست به گل برسد و مي‌توانست با گل‌هاي بيشتري به پيروزي برسد، اما خيلي خوب بازي را کنترل کرد.

 با يک بازي نمي‌توان آينده را پيش‌بيني کرد، بايد مشکلات را درک کنيم، چرا که عدم ثبات مديريتي و مشکلات مالي، شرايط روحي و رواني تيم را به هم ريخته است. تأکيد مي‌کنم اتفاق خوبي مقابل لخويا افتاد که بازيکنان بايد آن را درک و حفظ کنند.وي درباره نظرسنجي برنامه 90 گفت: براي من فرقي نمي‌کرد چه کسي اول شود، چون همه آنها از دوستان خوب من هستند و روابط خوبي با تمام آنها دارم، چرا که سال‌هاي خوبي را در تيم ملي و پرسپوليس در کنار هم داشتيم.

 نظر مردم قابل احترام است و نشان مي‌دهد که مردم هنوز ستاره‌هاي قديمي را فراموش نکرده‌اند.مهدوي‌کيا ادامه داد: در فوتبال ايران از گذشته رقابت بين استقلال و پرسپوليس بوده است و در حين رقابت، ما با بازيکنان حريف رفيق و دوست بوده‌ايم، اما هر وقت مقابل استقلال به ميدان رفته‌ايم بهترين بازي خود را به نمايش گذاشته‌ايم. تيمي که در زمان استانکو داشتيم، پر از ستاره و ملي‌پوش بود و نمي‌توان يک نفر را از آن تيم انتخاب کرد.

پيشکسوت پرسپوليس درباره عدم حضور تماشاگران در ديدارهاي اين تيم گفت: نتايجي که اين تيم کسب کرده، در اين موضوع تأثيرگذار بوده است.
*فارس