کد خبر: ۷۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۳۵

هراس از پهپادهای حزب الله ارتش اسراییل را زمینگیر کرد

  شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد که در پی نفوذ پهپادهای حزب الله به عمق سرزمین های اشغالی ، فرمانده نیروی هوایی اسراییل دستور متوقف کردن تمرین های نظامی را صادر کرد .

به گزارش پایگاه خبری النشره ، ژنرال امیر ایشل فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی هدف از این کار را بررسی حوادث امنیتی خطرناک اخیر دانست .

شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود : فرمانده نیروی هوایی اشاره ای به نوع این حوادث امنیتی نکرد اما ظاهرا حدود دو هفته پیش هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد ) ناشناسی وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شده و پس از مدتی پرواز ، به سلامت به پایگاه های خود بازگشته بودند .

رسانه های رژیم صهیونیستی در آن زمان تاکید کردند این پهپادها از راس ناقوره در شمال فلسطین اشغالی به پرواز در آمده و متعلق به حزب الله لبنان بودند .

عملیات شبعا که حزب الله لبنان اخیرا در پاسخ به ترور شماری از نیروهای خود در سوریه انجام داد و چندین نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند ، باعث وحشت شدید صهیونیست ها شده و آن ها تاکنون جرات نکرده اند کاری در این خصوص انجام دهند .

رژیم صهیونیستی پیوسته سعی می کند ارتش خود را ارتشی شکست ناپذیر و بسیار قدرتمند معرفی کند اما حوادث اخیر از جمله ناموفق بودن تجاوز نظامی 51روزه به نوار غزه و همچنین اعتراف به شکست آزمایش موشک های حیتس و ناتوانی در مقابل نیروهای مقاومت نشان داد موازنه قوا در منطقه کاملا تغییر کرده و اسطوره شکست ناپذیربودن ارتش این رژیم در حال فروپاشی است .