کد خبر: ۷۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۰۴

عنايتي: آقايان به فکر تيم خود باشند و در مورد کرار حرف نزنند!

  کاپيتان تيم فوتبال استقلال گفت: در روزهاي اخير برخي قصد دارند از آب گل آلود ماهي بگيرند اما بهتر است به فکر تيم خود باشند و در مورد کرار حرف نزنند.
رضا عنايتي در خصوص ديدار دوستانه آبي‌پوشان مقابل آلومينيوم اراک و همچنين شرايط آينده تيمش صحبت‌هايي را انجام داده که در زير مي‌خوانيد:
از بازي 6 گله شروع کنيم اين مسابقه را چطور ديدي؟
به نظرم بازي خوبي بود و هم جوان‌هاي تيم ما محک خوردند و هم ما در شرايط مسابقه باقي مانديم. بازي خوبي انجام داديم و فکر مي‌کنم تماشاگران حاضر در ورزشگاه هم از اينکه گل‌هاي زيادي به ثمر رسيد لذت بردند.
اين سفر برايتان خستگي نداشت؟
خستگي که داشت چون با اتوبوس سفر کردن سخت است اما به هر حال با اين موضوع کنار مي‌آييم. ما اين هفته يک بازي خيلي سخت داريم و اميدوارم از اين بازي خانگي 3 اميتاز لازم را بگيريم.
اين تعطيلي مسابقات ليگ فکر نمي‌کنيد به ضرر شما تمام شد؟
اين تعطيلي به ضرر تمام تيم‌ها است به هر حال مسابقات آسيايي در پيش بود و ما هم بايد خودمان را در شرايط بازي‌ها نگه مي‌داشتيم در اين وقفه به وجود آمده مصدومان ما هم به شرايط تمرين با تيم رسيدند و از اين لحاظ براي ما بد نشد.
به عنوان کاپيتان استقلال چه صحبتي با بازيکناني که اين روزها از مشکلات مالي اين تيم ناراحت هستند داريد؟
ما دو بحث داريم اول اينکه هدف‌مان را نمي‌توانيم فداي شرايط مالي تيم کنيم ولي دوم اينکه من از مسئولان تيم مي‌خواهم فکري به حال مطالبات بازيکنان بکنند. خوشبختانه کم تجربه نيستيم که همه چيز را خراب کنيم و بخواهيم با حاشيه بردن تيم خودزني کنيم. هدف ما بزرگتر از اين حرف‌ها است ولي مي‌دانم که مديران باشگاه هم در حال تلاش هستند تا هرچه سريعتر مشکلات مالي را حل کنند و ان‌شاءالله پول به تيم تزريق خواهد شد.
نظر شما در مورد محروميت سه جلسه‌اي کرار چيست؟ ظاهراً کادر فني از اين موضوع خيلي ناراحت است؟
واقعيت اين است که من از لحاظ قانوني سررشته‌اي ندارم و بهتر است که حرف نزنم چون کميته انضباطي حق و حقوقي دارد و خودش به همه چيز واقف است و باشگاه اين موضوع را پيگيري مي‌کند.
اما ظاهراً بحث کرار و مصاحبه او باعث شده تا خيلي‌ها از جمله پرسپوليسي‌ها نسبت به اين موضوع واکنش نشان دهند؟
بهتر است ديگران در مورد کرار صحبت نکنند چون کرار بازيکن استقلال است و باشگاه هم مي‌داند چگونه با او برخورد کند. در اين يکي دو روز شنيده‌ام برخي‌ها از اين طرف و آن طرف از آب گل‌آلود ماهي مي‌گيرند. صحبت‌ من با برخي از آقايان است که به فکر تيم خود باشند و درباره کرار حرف نزنند، ما خودمان بلديم چکار کنيم. باشگاه استقلال کميته انضباطي دارد و خودش مي‌داند چکاري انجام دهد.دوستان به تيم و باشگاه خود برسند و مشکلات خودشان را حل کنند.
به عنوان سؤال آخر روز گذشته اين مسئله مطرح شده بود که ظاهراً قلعه‌نويي از حضور شما در کنسرت حميد عسگري ناراحت شده و به يکي از مربيان پيغام داده که اين مسئله را به گوش شما برساند آيا چنين بحثي درست است؟
من در زندگي‌ام هرگز سعي نکرده‌ام که قسم بخورم اما به رسول خدا قسم مي‌خورم هيچکس چنين حرفي به من نزده‌ و خودتان بهتر مي‌دانيد من هميشه پاي حرفي که مي‌زنم هستم. حالا کسي از حرف من خوشش بيايد يا نيايد مهم نيست ولي هيچکس در مورد حضور در کنسرت با من صحبت نکرده و تذکر در مورد اين اين مسئله کذب محض است. ما از اين حرف‌ها زياد شنيده‌ايم و آن را از اين گوش مي‌شنويم و از گوش ديگر در مي‌کنيم.
*فارس