کد خبر: ۷۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۴

رضا رويگري: براي رفتن جلوي دوربين وضعيت جسمي مناسبي ندارم

  رضا رويگري بازيگر قديمي سينماي ايران که اواسط دي ماه به دليل آنچه عارضه مغزي خوانده شده بود در بيمارستان بستري شده و مدتي را تحت معالجه بود اين روزها حال و روز بهتري دارد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، رويگري بيان داشت: وضعيت جسمي ام به مراتب بهتر از قبل است و هر چه پيش مي رويم بهتر هم ميشوم اما هنوز به طور کامل سلامتي ام را پيدا نکرده ام.

بازيگر آثاري به ياد ماندني چون "اجاره نشينها" و "شب بيست و نهم" ادامه داد: اين روزها ببيشتر وقنم را صرف استراحت و عمل به توصيه هاي پزشکان مي کنم تا بتوانم هر چه زودتر سرحال و سلامت شوم.

رضا رويگري درباره اينکه آيا قادر است کارهاي روزمره خود را انجام دهد گفت: بله، مشکلم آن قدر حاد نيست که از پس فعاليتهاي روزانه برنيايم. کارهاي شخصي ام را انجام مي دهم.

رويگري پيرامون اينکه چه زماني فعاليت بازيگري خود را از سر مي گيرد بيان داشت: براي رفتن جلوي دوربين وضعيت جسمي مناسبي ندارم و بايد بهبود کامل صورت گيرد تا بتوان باز هم بازيگري کنم.

اخيرا سفري داشتم به استان کرمان و شهرستان کهنوج

وي ادامه داد: البته حالم آن قدرها هم بد نيست و حتي اخيرا به واسطه دعوتي که از من براي حضور در يک برنامه ارگاني شده بود به استان کرمان رفتم.

رويگري که آخرين بار با سريال "معراجيها" روي آنتن رفت درباره جزييات سفر به کرمان به ميزان گفت: فرمانداري شهرستان کهنوج برنامه اي را تدارک ديده بود که من هم در آن شرکت کردم و با هموطناني ديدار داشتم که سراسر لطف و محبت بودند.

وي خاطرنشان ساخت: اين طور برنامه ها باعث ميشود کمي از فضاي شلوغ پايتخت دور شويم و البته بدانيم چه مردمان پيگير و آگاهي داريم؛ مردماني که آثارمان را با جزييات فراوان دنبال مي کنند.
*ميزان