کد خبر: ۷۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۷

نژادفلاح دور برانکو و قطبي را خط کشيد/ انتخاب ما درخشان است

انتخاب ما درخشان بود و به مربي ديگري فکر نمي‌کنيم.
 محمدحسين نژادفلاح گفت: با توجه به سؤالات مکرري که در روزهاي اخير و هفته گذشته درباره کادر فني از بنده مي‌شود، واجب مي‌دانم تاکيد کنم به مربي ديگري فکر نمي‌کنم. انتخاب ما آقاي درخشان و همکاران ايشان هستند. همه تلاش و توان ما اين است که تيم با کادر فني فعلي نتيجه بگيرد.

  به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، وي اضافه کرد: ديديد که مجموعه باشگاه با تمام قوا بر حسب وظيفه براي پيروزي مقابل لخويا تلاش کردند. از اين پس نيز درباره اين قبيل سؤالات پاسخي ندارم جز اينکه تکرار کنم به مربي ديگري فکر نمي‌کنم و از دوستان رسانه‌اي نيز درخواست مي‌کنم ديگر درباره اين مسائل سؤالي مطرح نشود چون ما تصميم خود را گرفته‌ايم و به مربي ديگري فکر نمي‌کنيم.

نژادفلاح عنوان کرد: در حاشيه مراسم جشن فارغ‌التحصيلان دانشگاه علمي کاربردي پرسپوليس، دوستان خبرنگار از بنده نظرم را درباره قطبي پرسيدند و بنده هم با توجه به دوراني که در پرسپوليس همکاري با قطبي داشتيم، ديدگاهم را درباره ايشان بيان کردم اما تاکيد مي‌کنم به مربي ديگري فکر نمي‌کنم و ديگر هم در اين باره صحبت خاصي ندارم جز حمايت تمام و کمال از کادر فني فعلي.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در پايان درباره بازي بعدي پرسپوليس گفت: باشگاه اقدامات لازم براي ميزباني از تيم لخويا را انجام داد و حالا نيز در تدارک براي سفر به ازبکستان و فراهم کردن بستر مناسب براي موفقيت تيم در تاشکند هستيم. انشاا... تيم با پرواز اختصاصي عازم ازبکستان مي‌شود و ارتباطات لازم با باشگاه بنيادکار براي کسب اطلاع از شرايط تمريني، هتل محل اقامت و غيره کسب شده و اميدواريم پرسپوليس بتواند در تاشکند مقابل تيم خوب و قدرتمند بنيادکار نتيجه خوبي کسب کرده و انشاا... با دست پر به تهران بازگردد.
*تسنيم