کد خبر: ۷۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۴۶

هاشميان به نژادفلاح نامه نوشت/ درخواست براي حل دوستانه مشکلات

  مهاجم پيشين تيم‌ ملي ايران که خواهان حل مشکلش با باشگاه پرسپوليس بصورت دوستانه است، براي دريافت مطالبات 3 سال پيش خود، نامه‌اي را به قائم مقام اين باشگاه ارسال کرد.

وحيد هاشميان که هنوز 40 درصد از قرارداد سه سال پيش خود با پرسپوليس را دريافت نکرد، براي حل اين مساله به صورت دوستانه روز شنبه هفته جاري، مجددا نامه‌اي را براي محمدحسين نژادفلاح قائم مقام اين باشگاه ارسال کرده است.

هاشميان درخصوص اين موضوع اينگونه اظهار نظر کرد: اين طلب، مربوط به سه سال پيش است که باشگاه پرسپوليس 40 درصد از قراردادم را پرداخت نکرد، آنها حتي 5 درصد از مبلغ کلي قراردادم را هم بابت ماليات کم کردند اما آن را به اداره ماليات پرداخت نکرده بودند. من آن 5 درصد ماليات که از قراردادم کم شده بود، به همراه جريمه ديرکرد ماليات پول نگرفته‌ام را خودم پرداخت کردم تا ممنوع الخروج نشوم.

وي تصريح کرد: در اين چند وقت اخير بارها با مسئولان باشگاه پرسپوليس تماس گرفتم و خواهش کردم دوستانه اين موضوع را حل کنيم اما آنها جوابي به من ندادند. حتي پرسپوليسي‌ها به تماس مسئولان کميته انضباطي هم پاسخ درستي ندادند که اين موضوع اصلا حرفه‌اي نيست.

مهاجم پيشين تيم فوتبال پرسپوليس يادآور شد: در کميته انضباطي حق به من داده شد و پرسپوليسي‌ها به کميته استيناف شکايت کردند که آنجا هم راي به نفع من صادر شد. سازمان ليگ هم به پرسپوليسي‌ها اخطار داده است که اين مبلغ را بدهند اما هنوز پاسخي از سوي پرسپوليسي‌ها داده نشده است.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: بنده اوايل هفته جاري به نژادفلاح نامه نوشتم و دوست دارم در اين خصوص پرسپوليس ضرر نکند. صحبت تماشاگران يک طرف اما کاري که پرسپوليس با من کرد، غير حرفهاي و غير ورزشي بوده است.

هاشميان همچنين گفت: اميدوارم ايشان که سابقه مديريتي خوبي در ورزش دارد، با تدبيري مناسب اين مشکل را حل کند زيرا من تا به امروز به خاطر پرسپوليس و هوادارانش احترام لازم را به اين باشگاه گذاشتم. نمي‌خواهم اين کار از دست من خارج شود و دوست دارم اين مشکل به صورت دوستانه حل شود.
*مهر