کد خبر: ۷۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۷

اينزاگي: درگيري با چرچي؟ باور نکنيد

ورزش 3/ در پايان بازي با چزنا بود که شايع شد بين السيو چرچي و پيپو اينزاگي در رختن ميلان، درگيري لفطي شديدي به وجود آمده است.
چرچي که در نقل و انتقالات زمستاني از اتلتيکو مادريد به ميلان پيوسته، هنوز نتوانسته جايگاه ثابتي در اين تيم پيدا کند و در برتري 2-0 مقابل چزنا، تنها در 4 دقيقه پاياني بازي فرصت حضور در ميدان را پيدا کرد، مساله اي که خشم او را در پي داشت.
اينزاگي امروز در نشست خبري خود در اين رابطه گفت:" مسائلي که در اين زمينه شايعه شده صحت ندارند. درگيري چرچي با من؟ باور نکنيد؛ چرا که در صورت اتفاق افتادن اين موضوع، چرچي الان جايي در ميلان نداشت. او در انتهاي بازي از من خواست تا براي او توضيح دهم که چرا فقط 4 دقيقه فرصت بازي پيدا کرده و من دلايل خودم را به او گفتم و او هم قانع شد. واقعا نمي توانستم زودتر از اين تعويض کنم. وقتي مونتوليوو از من خواست که او را بيرون بکشم و پولي هم احساس خستگي کرد، تصميم به تعويض گرفتم."
اينزاگي در مورد مشکلات مالي رخ داده براي باشگاه ورشکسته پارما نيز گفت:" واقعا دوست داشتم هر کمکي از دستم بر مي آيد براي پارما انجام دهم. از اينکه اين تيم را در چنين شرايطي مي بينم افسوس مي خورم. همه بايد کمک کنيم تا اين باشگاه پرافتخار از اين وضعيت بد خارج شود." لازم به ذکر است که لوکارلي کاپيتان پارما به خبرنگاران گفته است که در بازي اين هفته مقابل جنووا به ميدان نخواهند رفت.