کد خبر: ۷۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۴۱

توهين متفاوت صهيونيستها به پاپ

  يک شرکت صهيونيستي اخيرا تبليغ و فروش سگ‌هاي عروسکي با لباس پاپ را در دستور کار خود قرار داده است که به نوعي اهانت به کاتوليک‌هاي جهان به شمار مي‌رود.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، يک شرکت صهيونيستي فروش آنلاين وسايل و تجهيزات اخيرا تبليغ و فروش يک سگ عروسکي در لباس پاپ را آغاز کرده و نام "سگ مقدس" روي آن نهاده است.

مرکز حمايت از حقوق عربها در صحراي نقب "وجود" نيز از اين شرکت صهيونيستي به دليل اعلام توليد اين عروسک که لباس فرانسيس پاپ واتيکان را بر تن دارد، براي عرضه درعيد يهوديان موسوم به "پوريم" امسال، شکايت کرد.

جشن پوريم يا عيد دلقک ها، مراسمي است که يهوديان همه ساله آن را به مناسبت غلبه بر ايرانيان باستان در دوره هخامنشي جشن مي گيرند.

پايگاه راي اليوم روز جمعه به نقل از نبيل دکور مدير اين مرکز نوشت: توليد اين عروسک که شرکت نام سگ مقدس را بر آن گذاشته و براي آن تبليغ مي کند؛ تحقير شخص پاپ اعظم و توهين به مسيحيان کشور است و رنگ و بوي نژادپرستي مي دهد؛ همان نژادپرستي که (صهيونيستها) از ساليان گذشته بر ما عربها روا داشته اند.

دکور افزود: شکايتي براي پليس و دادستان ارسال کرديم تا تحقيقات جنائي را آغاز کنند و همچنين نامه اي براي شرکت نوشته و خواستيم از تجارت اين عروسک که نام و لباسش شبيه پاپ اعظم است، خودداري کند.

اين درحالي است که اويگدور ليبرمان وزير امور خارجه رژيم اسرائيل نيز اخيرا نسخه هايي از مجله طنز فرانسوي شارلي ابدو را که حاوي تصاير توهين آميزي به پيامبر اسلام (ص) بود، در فلسطين اشغالي توزيع کرد.
*العالم