کد خبر: ۷۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۱

طلبه‌ها براي ساخت سريال «موسي(ع)» همراه فرج الله سلحشور شدند

  جمعي از طلبه‌ها براي ساخت مجموعه «موسي(ع)» به کارگرداني فرج‌الله سلحشور پيشگام شدند.

100 نفر از طلاب استان همدان در راستاي کمک به فرج الله سلحشور براي ساخت مجموعه «موسي(ع)» و موضوع و محتواي ضدصهيونيستي آن شهريه يکسال خود را به سلحشور اهدا کردند.

بنا بر اين گزارش، فرج الله سلحشور در اين باره به فارس گفت: پروژه «موسي(ع)» به دليل مسائل مالي هنوز کليد نخورده است و به محض اينکه مشکل بودجه آن حال شود کار ساخت آن را آغاز مي‌کنم. شک ندارم به دليل قصه جذابي که اين اثر دارد مورد توجه مخاطبان قرار مي‌گيرد.

او اضافه کرد: متاسفانه اين روزها مشکلات مالي باعث مي‌شود که فيلم‌ها و سريال‌هاي ارزشي ما از روند توليد باز بمانند در حالي که ما بايد بستر را به گونه‌اي فراهم کنيم که اين آثار ساخته شوند. شک نداشته باشيد آثاري که سوژه‌هايشان برگرفته از مباحث قرآني است بهترين سفير ما به شمار مي‌روند و مي‌توانند ما را در جهت پيشبرد اهداف‌مان ياري کنند.

کارگردان سريال«يوسف پيامبر(ع)» ادامه داد: سريال «حضرت يوسف(ع)» اين روزها از کشورهاي عرب پخش مي‌شود و خوشبختانه با استقبال گسترده‌اي از سوي مخاطبان مواجه شده است. دليلش هم اين است که اين اثر روايت قرآني را در دل خودش دارد. ما در اين آثار حتي اهداف مهدويت خودمان را هم جا داده بوديم که خوشبختانه اين اهداف در حين نمايش در آن کشورها با سانسور مواجه نشد.

سلحشور تصريح کرد:هنر بهترين وسيله براي انتقال فرهنگ و مذهب است و در بسياري از موارد بهتر از ساير ارکان‌ها مي‌توانيم از آن بهره بگيريم. کشورهاي مختلف به راحتي با بهره‌گيري از هنر، تفکرات‌شان را به ما منتقل مي‌کنند در حالي که ما از اين موضوع آن‌طور که بايد بهره نمي‌گيريم.

وي در مورد تعداد قسمت هاي سريال حضرت موسي گفت:اين مجموعه در 72 قسمت توليد مي‌شود که از آن 6 فيلم سينمايي هم درخواهد آمد. اين 6 فيلم سينمايي به کودکي حضرت موسي (ع)، ازدواج ايشان، داستان خضر و موسي، بقره، برج فرعون و همچنين کل داستان زندگي آن حضرت مي‌پردازد. ما سعي کرديم در حين نگارش به گونه‌اي عمل کنيم که ضمن جذاب بودن به اصل قصه هم کاملا وفادار باشيم.

سلحشور همچنين اعلام کرد: علاقه‌مندان مي‌توانند براي حمايت از کمک به ساخت و توليد حضرت موسي(ع) مبالغ خود را به شماره حساب 108340390001 بانک ملي شعبه ولايت به نام موسسه فرهنگي و هنري تبيان واريز کنند.همچنين کساني که به دنبال راه آسان‌تري براي واريز کمک‌هاي خود هستند مي‌توانند از شماره کارت 6037991899516383 براي واريز هداياي خود استفاده کنند.

*فارس