کد خبر: ۷۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۹۲

گران‌ترين برندهاي پوشاک جهان

  آرماني (Armani)
به گزارش Richest.com، «آرماني» به طور گسترده يکي از محبوب‌ترين برندها در جهان است و همچنين يکي از گرانقيمت‌ترين فروشگاه‌هاي پوشاک در جهان به شمار مي‌رود.
اين نام تجاري تحت برچسب‌هايي از جمله: جورجيو آرماني (Giorgio Armani)، آرماني کالزيوني (Armani Collezioni‌)، تبادل آرماني (Armani Exchange) و همچنين امپريو آرماني (Emporio Armani) فعاليت مي‌کند.

اين کمپاني متخصص در تهيه پوشاک چرمي، برخي کفش‌ها، برخي ساعت‌ها، برخي از لوازم جانبي جواهرات، عينک و برخي از لوازم آرايشي است. همچنين دسترسي به کالاهاي زنانه و مردانه، طراحي و ارائه برخي از شلوارهاي جين ساده و بعضي پيراهن‌هاي تمام راه، از ديگر فعاليت‌هاي اين شرکت است.

پرادا (Prada)
پرادا، نام يک برند شناخته‌شده ايتاليايي است که در سال 1913 توسط ماريو پرادا ايجاد شده است. اصالت اين برند به فروشگاه چرم، تهيه تنه چرمي براي کشتي‌هاي بخار انگليسي، و هچنين فروش کالاهاي چرمي و کيف‌هاي دستي بازمي‌گردد. کيفيت اصلي محصولات ساخته‌شده توسط پرادا فقط در سادگي، دوام و همچنين تمرکز در طراحي برش لبه است.
جاي تعجب نيست که پرادا با درآمد سالانه حدود 15 /2 ميليارد دلار و همچنين حضور در سراسر جهان جزو گرانقيمت‌ترين فروشگاه‌هاي لباس در جهان است.

دلچ اند گابانا (D&G)
دومنيکو دلچه و استفانو گابانا در سال 1982 در ميلان ايتاليا يکديگر را ملاقات کردند و اين آغاز به وجود آمدن D&G بود. اين دو فعاليت خود را از اواسط سال 1980 با راه‌اندازي خط توليد پوشاک زنانه شروع کردند که تا اواخر دهه 1980 و با توليد لباس‌هاي زير و ورزش شنا گسترش يافت. تمايل دلچه و گابانا به صادرات محصولاتشان به برخي کشورهايي جهان باعث شناخته شدن اين نام تجاري در سراسر جهان شد.
همچنين اين شرکت محبوبيت خود را تا حدود زيادي از طريق کمپين‌هاي بازاريابي و مدل‌هايي به مانند ژيزل بودنشن به دست آورد که در نهايت منجر به رشد برند D&G شد. بنابراين اين جاي تعجب نيست که اين نام تجاري در رتبه سوم گرانقيمت‌ترين فروشگاه‌هاي پوشاک در جهان قرار گرفته است.

شانل (Chanel)
شانل نيز نام يک شرکت فرانسوي شناخته‌شده است که توسط آلن و جرارد ورثماير، نوه پي‌ير ورثماير و شريک تجاري گابريل بون‌هير شانل، در قالب بخش خصوصي فعاليت مي‌کند. شانل خود را متخصص و تنها نام تجاري در توليد و ارائه پوشاک زنانه و برخي از کالاهاي لوکس و انواع لوازم جانبي آن مي‌داند.
تمايل شانل به طراحي و توليد پوشاک زنانه ساده و زيبا همراه با رايحه مخصوص به آن که عمدتاً در لباس‌هاي سياه و سفيد، سبک و راحت در نظر گرفته شده، اين شرکت را با درآمد سالانه 9 /6 ميليارد دلار در رديف گرانقيمت‌ترين فروشگاه‌هاي پوشاک جهان قرار داده است.

گوچي (Gucci)
گوچي نام يک شرکت ايتاليايي است که کالاهاي چرمي خود را تحت يک برند شناخته‌شده ايتاليايي با نام «کرينگ» به بازار ارائه مي‌دهد. گوچي توسط گوچيو گوچي در سال 1921 در فلورانس ايتاليا تاسيس شد. به گزارش اقتصاد ايران آنلاين، گوچي يکي از بزرگ‌ترين برندهاي ايتاليايي و همچنين يکي از گرانقيمت‌ترين فروشگاه‌هاي پوشاک جهان است. در حال حاضر گوچي محصولات خود را در قالب 275 فروشگاه در سراسر جهان به صورت فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي به فروش مي‌رساند.

*جام نيوز