کد خبر: ۷۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۱۶

کفاشيان دوباره تهديد کرد/ اجازه پخش بازي‌ها را نمي‌دهيم

  رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان مي‌گويد که از سوي آنها هيچ پيشنهادي به پاتريک کلايورت داده نشده است.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، علي کفاشيان در خصوص مذاکره فدراسيون فوتبال با پاتريک کلايورت براي سرمربيگري تيم ملي اظهار داشت: براي اولين بار است که اسم او را مي‌شنوم و تا به حال نام اين مربي را هم نشنيده‌ام. فدراسيون فوتبال ايران به او پيشنهادي نداده و شايد فدراسيون ديگري به او پيشنهاد داده است.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره اينکه کارلوس کي‌روش چه‌زماني به ايران بازمي‌گردد، گفت: قرار است اواخر هفته کي‌روش به تهران بيايد و درباره مسائل مختلفي که وجود دارد با يکديگر بحث کنيم.

کفاشيان در پاسخ به اين سؤال که آيا امکان حضور کي‌روش در تيم کوئيزپارک رنجرز وجود دارد يا نه، خاطرنشان کرد: ابتدا اجازه بدهيد که کي‌روش بيايد، با او صحبت کنيم و بعد در اين خصوص صحبت خواهيم کرد. بعيد مي‌دانم چنين پيشنهادي باشد و کي‌روش به انگليس برود و ما اميدواريم او همچنان در تيم ملي بماند.

وي در خصوص صحبت محمود گودرزي که گفته حق پخش تلويزيوني غيرقانوني است، اظهار داشت: چطور در اين 6 سال که حق پخش پرداخت مي‌شد، غيرقانوني نبود و حالا اين پول غيرقانوني شده است؟! اگر پرداخت حق پخش غيرقانوني است پس اين‌گونه پخش بازي‌هاي ليگ از تلويزيون هم غيرقانوني بوده و اگر صحبت اين باشد ما هم از اين به بعد اجازه پخش بازي‌ها را نخواهيم داد.

رئيس فدراسيون درباره مشکل تيم فوتبال اميد و پادرمياني کيومرث هاشمي براي حل اين مشکل از جمله تعويق هفته بيست‌وسوم ليگ و حضور سردار آزمون و عليرضا جهانبخش در ديدارهاي مقدماتي المپيک، گفت: اجازه بدهيد ابتدا کي‌روش به ايران بيايد، توافقات صورت بگيرد و سپس در اين خصوص تصميم نهايي را خواهم گرفت.
*تسنيم