کد خبر: ۷۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۵۸

ميناوند: آيا افشين پيرواني محبوب نبود؟

  مدافع سابق پرسپوليس از بازي منطقي سرخپوشان در مقابل حريف متمول قطري گفت و معتقد است اين بهترين سيستمي بود که آنها مي توانستند بازي کنند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، مهرداد ميناوند راجع به بازي اخير سرخپوشان در مقابل لخويا گفت: حريف قطري واقعا مهره داشت، از يک مربي خوب و با دانش هم بهره مند بود، طبيعي بود که بازي سختي را براي پرسپوليسي ها پيش بيني کرد، اما بچه هاي پرسپوليس خيلي باشعور و منطقي بازي کردند و توانستند با بهترين نتيجه حريف را زمين گير کنند. البته چقدر خوشحال شدم که پيشکسوتان به استاديوم رفتند و از تيم حمايت کردند.

خود من هم قرار بود بروم اما متاسفانه دچار تب و لرز شديدي شدم و نتوانستم از نزديک شاهد پيروزي تيم محبوبم باشم. از هواداران هم تشکر مي کنم که آمدند و از تيم حمايت کردند. اميدوارم بازي بعدي هم همينطور بازي کنند که عنوان نشود تيم در بازي با لخويا اتفاقي نتيجه گرفت. البته مردم ما با شعور هستند و فرق بازي خوب را با بازي بد مي فهمند، اگر بچه ها خوب بازي کنند و نتيجه را از دست بدهند مردم خوب مي فهمند و از تيم حمايت مي کنند.

وي در رابطه با نيمکت لرزان پرسپوليس که هر روز از آن خبري به گوش مي رسد گفت: حميد درخشان، در فوتبال ايران آدم بزرگي است، وي سالها کاپيتان همين پرسپوليس و تيم ملي ايران بوده است، قطعا تجربه اين روزها را دارد و خوب مي داند که شرايط چگونه پيش مي رود، يک مربي حرفه اي هميشه آماده رفتن است، آدمي که بزرگ است خوب مي داند که در فوتبال حرفه اي هيچ امنيت کاري نيست و بايد آماده هر اتفاقي باشد، مهم اين است که در آن شرايط خودش را حفظ کند چرا که اين اتفاق حتي براي مربيان بزرگ دنيا هم مي افتد.

ميناوند اضافه کرد: من هميشه از طرفداران پرو پا قرص برنامه 90 و عادل فردوسي پور هستم و تا آخرين دقيقه هر برنامه پيگير هستم، اما اين هفته سوالي را مطرح کرد که دوست نداشتم اين اتفاق مي افتاد، يعني واقعا افشين پيرواني، ادموند بزيک و يا بهروز رهبري فرد بازيکنان محبوب دو دهه اخير پرسپوليس نبودند؟ اميدوارم ديگر عادل از اين دست سوالات که باعث دلخور شدن بازيکناني که سالها براي اين دو تيم زحمت کشيدند مطرح نکند.

وي در پايان راجع به تيم خونه به خونه بابل که در کادر فني اين تيم حضور داشت گفت: من بسيار متاسفم که با يک امتياز اختلاف نتوانستيم از گروهمان صعود کنيم، بابت اين موضوع بسيار ناراحتم و از جانب خودم از تمام مردم خونگرم مازندران و علي الخصوص بابل عذرخواهي مي کنم، چيزي جزء حمايت و دلگرمي از آنها نديديم، متاسفانه گويا آقاي حسن زاده مديرعامل اين تيم از تيمداري دلزده شده و قصد ندارد اين کار را ادامه دهد، بنده از ايشان خواهش کردم و يکبار ديگر هم مي گويم که به خاطر مردم مهربان و خونگرم و جوان هاي بابل هم که شده اين کار را ادامه دهند و به حرف دل آنها گوش دهد.
*ورزش سه