کد خبر: ۷۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۷۷

لاريجاني: مجلس روي گراني‌ها حساسيت دارد

  علي لاريجاني با بيان اينکه مجلس روي گراني‌ها حساسيت دارد افزود: مجلس مراقب است که جهشي در قيمت‌ها به وجود نيايد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در حاشيه نشست علني امروز مجلس، از نمايشگاه عکس منتخب عکاسان استان کهگيلويه و بويراحمد بازديد کرد.

شايان ذکر است اين نمايشگاه در محل دائمي نمايشگاه‌ دائمي خانه ملت به مدت 3 روز برگزار مي‌شود.

براساس اين گزارش، در اين نمايشگاه برخي از بهترين آثار عکاسان استان کهگيلويه و بوير احمد با موضوعاتي مانند روستاها و مناطق محروم، ظرفيت‌هاي استان و... به تصوير کشيده شده است.

لاريجاني در حاشيه اين ديدار در جمع خبرنگاران با تاکيد بر اينکه مجلس روي گراني‌ها حساسيت دارد، گفت: البته برخي قيمت‌ها تغييرات مختصري داشته که آن هم در لايحه بودجه دولت آمده بود و همان در مجلس به تصويب رسيده است.

وي درباره روند بررسي لايحه بودجه سال 94 گفت: هم اکنون اواخر کار بررسي بودجه است زيرا بررسي و تصويب بخش درآمدي لايحه به اتمام رسيده و حدود 1.4 از بخش هزينه‌اي بودجه بررسي شده است و اميدوارم در چند روز آينده تصويب بخش هزينه‌اي نيز به اتمام برسد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: از طرفي ديگر در بررسي لايحه بودجه در چند روز آينده برخي از مواردي که مراعا مانده تعيين و تکليف مي‌شود و اگر هم همت ها در اين زمينه قوي باشد، فکر مي‌کنم که لايحه بودجه تا آخر هفته به اتمام برسد در غير اين صورت در اوايل هفته آينده بودجه به اتمام مي‌رسد.

وي در پاسخ به سوالي در رابطه با موضوعات مطرح شده درباره گراني برخي حامل‌هاي انرژي مانند برق و گاز از سوي مجلس گفت: قطعا مجلس روي گراني‌ها حساسيت دارد از اين رو در شرايط فعلي بايد از طرق ديگري منابع را براي تامين بودجه کشور تامين کنيم. البته برخي موارد تغييرات مختصري داشته که آن هم در لايحه بودجه دولت آمده بود و همان در مجلس به تصويب رسيده است.

رئيس مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: در کل مجلس مراقب است که جهشي در قيمت‌ها به وجود نيايد البته برخي مشکلات در فروش و کاهش قيمت نفت وجود دارد اما در لايحه بودجه تلاش شده که اين منابع از طريق ماليات تامين شود.
*نسيم