کد خبر: ۷۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۶۵

علي مطهري: احمدي نژاد در يکشنبه سياه با قانون شکني ادعاهاي بي‌سند مطرح کرد

  عضو کميسيون فرهنگي مجلس ادعاهاي احمدي نژاد در مورد يکشنبه سياه را بدون هيچ‌گونه سنديتي دانست و تصريح کرد: آن‌چه لاريجاني و مجلس در پاسخ احمدي نژاد انجام دادند به نوعي دفاع از اتهامي بود که براي فرافکني مطرح شده بود.

علي مطهري در گفت‌وگو با خانه ملت در واکنش به سخنان آقاتهراني، نماينده مجلس در برنامه تلويزيوني شناسنامه گفت: به نظر بنده اين همکار محترم درباره ماجراي يکشنبه سياه قضاوت نادرستي داشتند و نمي توان هم احمدي نژاد و هم لاريجاني را مقصر دانست زيرا آنچه به وقوع پيوست يک پروژه شخصي و بي ارتباط با استيضاح در جلسه استيضاح بود.

اين نماينده مردم تهران،ري ، شميرانات،اسلامشهر و پرديس در مجلس شوراي اسلامي گفت: در جلسه مشهور به يکشنبه سياه احمدي نژاد با قانون شکني ادعايي را در جلسه استيضاح وزيرکار وقت مطرح کرد که هيچ‌گونه سنديتي نداشت. آن‌چه که لاريجاني و مجلس در پاسخ وي انجام دادند به نوعي دفاع از اتهامي بود که براي فرافکني مطرح شده بود. من فکر مي کنم قضاوت آقاتهراني درباره جلسه يکشنبه سياه اشتباه است زيرا بين مهاجم و مدافع فرق است.

وي همچنين درباره جلوگيري از سخنراني سيدحسن خميني و اين که اخلال‌گران دچار اشتباه نشده‌اند گفت:‌کساني که در حرم امام خميني (ره) و در سالگرد رحلت بنيان‌گذار انقلاب مانع سخنراني وي شدند، کار درستي انجام ندادند و اقدام آنها محکوم بود و ما نبايد اينگونه رفتارها را تاييد کنيم.

منبع : خانه ملت