کد خبر: ۷۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۳۰

پيوستن «حامد بهداد» و «ستاره اسکندري» به تازه ترين اثر «داود ميرباقري»

 سازندگان «دندون طلا» با چند بازيگر براي حضور در اين سريال به توافق رسيدند. ميني سريال «دندون طلا» به کارگرداني داود ميرباقري که اين روزها در مرحله پيش توليد قرار دارد طبق برنامه ريزي ها بزودي مقابل دوربين خواهد رفت.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سازندگان اين سريال به تازگي با حامد بهداد، ستاره اسکندري و کامبيز ديرباز به توافق رسيده اند و طبق شنيده ها تست گريم يکي - دو بازيگر نيز انجام شده است. از اين بين، اسکندري در نمايش «دندون طلا» نيز حضور داشت و در اين نمايش نقش خودش را ايفا مي کرد. بهداد و ديرباز نيز در اولين حضور در سريالي از شبکه نمايش خانگي، اولين تجربه همکاري خود با ميرباقري را تجربه مي کنند.

البته ديرباز پيش از اين براي سريال «ماه تي تي» اين کارگردان قرارداد بسته بود که بعد از مشکلات مالي که پيش آمد، ساخت آن به تعويق افتاد و حضورش گويا منتفي شده است. بهداد نيز در اين سريال قرار است نقشي را ايفا کند که پيش از اين در نمايش آن اميريل ارجمند آن را عهده دار بود. ميرباقري در نمايش «دندون طلا» که خود نيز نگارش آن را برعهده داشت از بازيگراني چون داريوش ارجمند، مرحوم مهدي فتحي، اصغر همت، ستاره اسکندري، اميريل ارجمند و... بهره جسته بود.

اين نمايش قصه مرد روستايي ساده دلي به نام علي اکبر را روايت مي کند که براي نخستين بار يک جفت دندان مصنوعي را از شهر به ده دورافتاده خود مي برد و همين مسئله، زمينه ساز بروز اتفاقاتي مي شود... .

«دندون طلا» به تهيه کننده مهران برومند در شش قسمت و براي پخش از شبکه نمايش خانگي توزيع خواهد شد. مجموعه هاي «شاهگوش»، «مختارنامه» و فيلم هاي سينمايي «مسافر ري» و «ساحره» از آخرين ساخته هاي ميرباقري محسوب مي شوند.
*باني فيلم