کد خبر: ۷۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۲۹۰
نماینده جبهه پایداری:

شورای نگهبان با همان اقتداری که برخی افراد را در انتخابات سال 92 رد صلاحیت کرد، عمل کند! / رهبری مجبور شدند که به خاطر بی توجهی تیم هسته ای، مسئله مخالفت با توافق دو مرحله ای را به عموم مردم بیان کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات مجلس در زمینه مذاکرات هسته ای، گفت: طرحی تصویب شده که دولت را ملزم می کند با توافقی موافقت کند که در آن تمام تحریم ها لغو شوند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات مجلس در زمینه مذاکرات هسته ای، گفت: طرحی تصویب شده که دولت را ملزم می کند با توافقی موافقت کند که در آن تمام تحریم ها لغو شوند.

به گزارس پایگاه خبری «تیک»، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی در جلسه هفتگی انصار حزب الله که عصر امروز یکشنبه برگزار شد با اشاره به اقدامات مجلس در زمینه مذاکرات هسته ای، تاکید کرد: طرحی با 220 امضاء تصویب شده که دولت را مجبور می کند با توافقی موافقت کند که در آن تمام تحریم ها لغو شوند.

وی با اشاره به تاکید نظام مبنی بر وجود خط قرمز در سیاست ها، گفت: برخی به خطوط قرمزها توجه نمی کنند، ما ضمن اعلام حمایت از تیم مذاکره نسبت به برخی اقدامات تیم مذاکره کننده اعتراض داریم، این تیم بداند درحال مذاکره با دشمن جمهوری اسلامی ایران است.

کریمی قدوسی افزود: برخی می خواهند این گونه القا کنند که سیاست های 36 ساله نظام غلط است و باید دروازه ها را به سمت آمریکا باز کنیم، این جمله که 36 سال است اقتصاد به سیاست خارجی یارانه می دهد سخن صریح آقای روحانی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری با توافق دو مرحله ای موافق نبودند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مخالفت خود را با توافق دو مرحله ای  بیان کرده بودند ولی بدلیل بی توجهی تیم مذاکره کننده، رهبر انقلاب مجبور شدند این مسئله را به عموم مردم بیان کنند.

وی با اشاره به برخی اظهارات رییس مجلس تشخیص مصلحت نظام، گفت: آقای هاشمی رفسنجانی باید بپذیرد که عملکرد صحیحی در جریان فتنه 88 نداشته است، افرادی که به نظام اسلامی جسارت کردند باید توبه کنند.

قدوسی با بیان اینکه نفوذ و قدرت رهبر معظم انقلاب در میان مردم بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: در زمان امام راحل(ره) مردم جنگیدن با صدام و منافقین را فراگرفتند، همان مردم در زمان حاضر مبارزه با فتنه و فتنه گران را  از رهبری یاد گرفتند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال آینده، گفت: اعضای شورای نگهبان می بایست با همان اقتدار، بصیرت و ایمانی که در سال 92 صلاحیت برخی را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری رد کردند، صلاحیت نامزهای خبرگان را بررسی کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پایه های انقلاب به مردم وابسته است، اظهار داشت: مردم تقویت قدرت ولی فقیه را سبب حفظ حیات نظام می دانند، امروز مردم از شورای نگهبان به طور کامل حمایت می کنند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در دوره بعد، گفت: نمایندگان مردم در مجلس دهم نقش اصلی را در انتخابات ریاست جمهوری بعدی به عهده دارند، ائتلاف اصولگرایان در مجلس دهم بسیار قدرتمند خواهد بود