کد خبر: ۷۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۴۳

ضرب و شتم تا سر حد مرگ

  ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي مازندران، قاتل نگهبان ۵۷ ساله يک مجتمع تجاري در ساري را پس از دو هفته شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، در پي مراجعه فردي در تاريخ ۲۸ بهمن ماه سال جاري به پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مازندران مبني بر مفقود شدن پدرش به نام "محمد – ک" ۵۷ ساله نگهبان مجتمع تجاري در ساري از تاريخ ۲۶ بهمن ماه، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با جرائم جنايي آگاهي استان قرار گرفت.

ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي با استفاده از شگرد‌هاي خاص و بررسي‌هاي فني موفق شدند، دو مظنون به نام هاي "سيد مهدي – م" و "يونس – ف" را شناسايي و مورد تحقيق و بازجويي قرار دادند.

اين افراد که در بررسي‌ها و تحقيقات پليس آخرين افرادي بوده‌اند، که با گمشده ارتباط داشته‌اند، در تحقيقات و بازجويي‌هاي فني پليس منکر هرگونه ارتکاب جرمي شدند و از گمشدن اين فرد اظهار بي‌اطلاعي کرده‌اند.

براساس اين گزارش، ماموران در ادامه تحقيقات موفق شدند، فردي ديگر به نام "مهدي – ي" را به عنوان مظنون ديگر اين پرونده شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير کنند.

اين فرد در ابتداء منکر هرگونه ارتکاب به جرمي شد، اما با ارائه شواهد و دلائل لب به اعتراف گشود و از راز جنايتي هولناک پرده برداشت.

متهم به قتل در اظهارات خود مدعي شد: حدود ۴ سال قبل که همسرش در اين مجتمع تجاري فعاليت داشته، بعلت نامعلومي از سوي مقتول دچار بيماري لاعلاجي شده که مسبب آن "محمد – ک" همان مقتول است.

قاتل در ادامه افزود: با طرح نقشه قبلي با همکاري دو مظنون "سيد مهدي" و "يونس" وي را به منزلي در شهرستان نکا برده و مورد ضرب و شتم قرار دادم، تا اينکه نامبرده بر اثر ضرب و شتم و جريان برق فوت کرد.

با توجه به اظهارات متهم به قتل، جسد اين مرد ۵۷ ساله کشف شد و متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.
*باشگاه خبرنگاران