کد خبر: ۷۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۴۹

سردار نقدي: آماده مناظره با هر مقامي هستم

  رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: برخي امروز تحريم را بهانه مي‌کنند، ما سال‌هاست تحريم هستيم و از اول انقلاب تحريم بوديم، هر مقامي که مدعي است نمي‌توانيم بدون تعامل با غرب اقتصاد شکوفايي داشته باشيم، آماده مناظره با او هستم.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در محل شکست نيروهاي آمريکايي در صحراي طبس و در جمع جهادگران و بسيجيان با بيان اينکه طبس جايي است که دو حادثه امداد بزرگ الهي در آن محقق شده است، گفت: اينجا مکاني است که قدرت خدايي بروز کرده است، قدرتي که اقوام و نسل هاي گذشته اين قدرت را بيشتر شنيده اند، ولي نسل امروز ايران آن را به چشم ديده است.

وي در ادامه افزود: در زمان حضرت موسي(ع)، فرعون تمام نوزادان پسر بني اسرائيل را مي کشت، تا فرزند پسري در اين قوم باقي نماند و خواب از دست دادن تاج تخت که ديده بود، تعبير نشود؛ اما خداوند حضرت موسي(ع) را در دربار خود فرعون بزرگ کرد و اين قدرت خداوند است، همچنين آتش را بر حضرت ابراهيم(ع) سرد کرد و نمرود مدعي خدايي را با يک پشه از پاي درآورد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به الطاف خداوند بر ملت ايران، اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي ايران يکي از معجزات بود، در حالي که تمام قدرت هاي بزرگ آن زمان از جمله همه کشورهاي 1+5 حامي رژيم شاه بودند، اما ملت ايران با دست خالي و فقط با کمک خداوند متعال پيروز شد.

نقدي تصريح کرد: رژيم صهيونيستي 5 بار به غزه و لبنان که 10 سال در محاصره قرار داشتند، حمله کرد، اما با وجود در اختيار داشتن يکي از مجهزترين ارتش هاي جهان، از مجاهدان دست خالي شکست خورد، آمريکا در اقدامي خبيثانه در خاک جمهوري اسلامي ايران در سال 1359 به بهانه آزادي گروگان هاي خود با 6 فروند هواپيماي C130 و 8 فروند بالگرد غول پيکر RH بدون آنکه هيچکس مطلع شود تا عمق 1100 کيلومتري خاک ايران نفوذ کرد. اما خداوند آنها را با شن هاي بيابان شکست داد، البته تنها قصد آنها آزادي گروگان ها نبود، بلکه آنها طرح کودتا و برهم زدن نظام نوپاي اسلامي ايران را داشتند.

وي با تاکيد بر معجزات خداوند گفت: درس اول اين است که اگر با خدا باشيم و براي رضاي خداوند متعال حرکت کنيم، خدا ما را ياري مي دهد، همانگونه که در سال 90 دومين واقعه در طبس ايجاد شد و هواپيماي بدون سرنشين آمريکا با تکنولوژي بسيار بالا، به پايين آورده شد.

نقدي با مقايسه دو واقعه طبس در سال 59 و 90 اظهار داشت: اگر قرار بود تسليم آمريکا شويم، بايد آن روزي تسليم مي شديم که 14 فروند هواپيما و بالگرد بزرگ ترابري آمريکا تا وسط کشورمان آمد و اصلاً نفهميديم که چه مي گذرد، نه امروز که يک پهپاد کوچک آمريکا را مي توانيم پيدا کنيم و غنيمت بگيريم و الان کلکسيوني از پهپاد هاي آمريکايي غنيمتي را در اختيار داريم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين عنوان کرد: ملتي که روزگار سختي و ناتواني مقابل حمله دشمن به خاک خود تسليم نشد، امروز که دست هايمان از همه چيز پر است، سازش منطقي نيست، زيرا اگر چنين کنيم، طنز روزگار خواهيم شد.

نقدي بيان کرد: اين عقلانيت نيست که روزي با دستان خالي يک قدم عقب ننشستيم و امروز که دستمان پر است کوتاه بياييم، روزي که آمريکا سرور اقتصاد دنيا بود و با اختلاف فاحش با ديگر کشورها همه ثروت جهان را در کنترل داشت با او بجنگيم امروز آمريکا 17 هزار ميليارد بدهي دارد که روزي 5/2 ميليارد دلار به آن اضافه مي شود، ما تسليم يک کشور ورشکسته شويم.

وي تصريح کرد: اين عبرت ها در جلوي ديدگان ما است و پرچم جهاد در دست شما بسيجيان قرار دارد، نسل جوان امروز انقلاب خط خود را از امام خامنه اي مي گيرد و مي خواهد حماسه هاي همت ها، باکري ها، ميثمي ها، محمد منتظري ها، احمد کاظمي ها، بروجردي ها و... را در عرصه هاي جديد انقلاب تکرار کنند و جوان امروز اجازه نخواهد داد که پيرمردهاي تنبل و خسته از مبارزه براي آنها تصميم بگيرند.

نقدي در پايان افزود: برخي امروز تحريم را بهانه مي کنند، ما سال ها است که تحريم هستيم و از اول انقلاب تحريم بوديم، هر مقامي که مدعي است که نمي توانيم بدون تعامل با غرب اقتصاد شکوفايي داشته باشيم، آماده مناظره با آنها هستم و با دليل اثبات مي کنم که مي توان يک اقتصاد شکوفا را بدون کمک غربي ها در ايران ايجاد کرد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بنده حاضرم طرف مقابل پنج کارشناس از رشته هاي مختلف را که طرفدار اين نظريه غلط هستند، همراه خودش بياورد و حاضرم به تنهايي با همه آنها مناظره زنده تلويزيوني داشته باشم که همه مردم بدانند هر چند توطئه هاي غرب به ويژه آمريکا اذيت و مزاحمت زيادي براي ما دارد، اما اثر آن در حد اذيت است و نه توقف پيشرفت، اما مشکل اقتصاد ما را تعامل با غرب حل نخواهد کرد، بلکه کمبود ما براي رسيدن به يک اقتصاد شکوفا مديريت جهادي و عزم ملي است و نامگذاري امسال به اين دو عنوان بسيار حکيمانه و بسيار دقيق بوده است.
*فارس