کد خبر: ۷۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۹۸

تروريست‌ها ۱۱ نفر را در "حمص" سوريه ربودند

  در حمله گروه‌هاي تروريستي مسلح به پست‌هاي فشار قوي برق و همچنين يک خط لوله انتقال گار در استان حمص، ۱۱ کارمند به اسارت درآمدند که در حال تعمير و ترميم پست‌هاي آسيب ديده برق بر اثر حملات گروه‌هاي مسلح بودند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، گروه‌هاي مسلح در حملات جديد خود به مناطق ريف حمص در مرکز سوريه، خطوط فشار قوي برق در منطقه «برج قاعي» در نزديکي رستن از توابع ريف حمص را هدف قرار دادند.

در اين حمله عناصر مسلح 11 کارمند ايستگاه برق فشار قوي برج قاعي را نيز به اسارت گرفتند که در حال تعمير و ترميم پست‌هاي آسيب ديده برق در اثر حملات گروه‌هاي مسلح بودند.

به موازات اين حمله ديگر گروه‌هاي تروريستي نيز به ايستگاه برق منطقه «الزاره» در شمال شهر حمص حمله کردند که موجب افزايش ساعات قطعي برق در اين منطقه شد.

گروه‌هاي مسلح همچنين به خط لوله انتقال گاز در منطقه «القريتين» در شرق حمص حمله کردند، در حالي‌که يگان‌ مهندسي ارتش سوريه 10 بمب کار گذاشته شده در مناطق پر تردد و زير پل‌هاي شهر «تدمر» را خنثي کردند.

اما در منطقه «حقل الشاعر» عناصر تکفيري داعش تلاش کردند، به چاه نفتي 105 در اطراف اين منطقه حمله کنند که با مقابله نيروهاي ارتش سوريه مواجه شدند، در حالي‌که در اين نيروها تلاش عناصر مسلح براي بستن مسير حمص – مصياف را هم پس از درگيري‌هاي شديد با عناصر مسلح دفع کردند.

عمليات ارتش سوريه در استان حمص درحالي ادامه دارد که يگان توپخانه و نيروي هوايي ارتش سوريه مواضع گروه‌هاي مسلح در مناطق رحوم، مسعدة،‌ عنق الهوى، رجم القصر، مزارع الهلالية،‌ بيت حجو، بناء الشرکسي،‌ مزارع السعن و ام شرشوح هدف قرار داده و منهدم کرده است.
*فارس