کد خبر: ۷۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۲۱

پخش سريال طنز سروش صحت در بهار 94

  پخش مجموعه تلويزيوني «شمعدوني» به کارگرداني سروش صحت بهار 94 از شبکه سه سيما آغاز مي‌شود.

محسن چگيني - تهيه‌کننده اين سريال - با اعلام خبر بالا گفت: "شمعدوني" نخستين سريال شبکه سه سيما در سال 94 است که پخش آن در بهار 94 آغاز مي‌شود.

وي افزود: اين سريال هم اکنون در مرحله مونتاژ و صداگذاري قرار دارد و در 53 قسمت 45 دقيقه اي به طور شبانه از اين شبکه پخش مي شود.

اين مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستي آن را برعهده دارند. عطا فرزندي دارد که براي او بسيار عزيز و دوست داشتني است اما او کودکي کنجکاو است و بنيان قصه هم بر درگيري عطا با فرزند خود استوار است.

قصه‌هاي اين خانواده دوست داشتني است ... آيينه‌اي است که خودمان را در آن مي‌بينيم ... آدم هايي با ضعف و قدرت که دوستشان داريم و تلاش مي کنند که بهتر باشند ...

بازيگران سريال "شمعدوني" عبارتند از:
محمدحسن معجوني، آتنه فقيه نصيري، نگار عابدي، رويا ميرعلمي، محسن قاضي مرادي، محمدرضا داود نژاد، ويدا جوان، امير کاظمي، رضا کريمي و ...، با معرفي محمد نادري. بازيگر خردسال: عرفان برزين.
سروش صحت در اين سريال چهره‌اي جديد (محمد نادري) را به عرصه بازيگري معرفي کرده و نقش اول اين سريال را به او محول کرده است.

فهرست عوامل پشت دوربين اين اثر عبارتند از: مشاور پروژه: پيمان قاسمخاني مدير توليد:رضا کريمي مدير تصويربرداري: خسرو دادگر مرام ، صدابردار:عليرضا نوروزيان طراح صحنه:مهراب قاسمخاني جانشين توليد:پوريا عطابخشي تدوين:شهرام کيور تيراژ و جلوه هاي ويژه کامپيوتري:اشکان چگيني آهنگساز:شايا و طاها شجاع نوري

دستيار اول کارگردان: حسن نوري، طراح گريم:ايمان اميدواري، طراح لباس: نازنين خزايي، برنامه ريز: امين قوام، عکاس:بهرنگ دزفولي زاده، منشي صحنه:گل کوشان، مدير تدارکات:مجيد رنجبر، مجري طرح: موسسه تصوير غزال

*ايسنا