کد خبر: ۷۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۷

نمي توانيم هر روزبراي رفع مشکلات استقلال پيش وزير برويم

  رييس هيات مديره باشگاه استقلال تهران درمورد ملاقات با وزير ورزش و جوانان براي رفع مشکلات مالي اين باشگاه گفت: نمي توانيم هر روز پيش وزير برويم و بگوييم فلان مشکل را داريم؛ هيات مديره بايد براي رفع مشکلات از خود خلاقيت نشان دهد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، کامران صاحب پناه در پاسخ به اين سئوال که آيا هيات مديره باشگاه براي رفع مشکلات مالي اين باشگاه براي ملاقات با وزير ورزش رايزني کرده است يا خير؟ اظهارداشت: براي ملاقات با وزير رايزني نکرديم و نمي خواهيم هم به ملاقات وزير برويم.

رييس هيات مديره باشگاه استقلال تهران گفت: هيات مديره باشگاه از سوي وزارت ورزش انتخاب و منصوب شده است و بايد خودمان مشکلات را رفع کنيم.

رييس هيات مديره باشگاه استقلال تهران با بيان اين که جلسه هيات مديره باشگاه بعدازظهر امروز برگزار مي شود، افزود: در جلسه امروز، بررسي وضعيت مالي باشگاه و حامي مالي (اسپانسر ) در دستور کار هيات مديره قرار دارد و در همين زمينه قرار است نماينده اسپانسر قبلي نيز در جلسه حضور داشته باشد تا راهکارهاي ادامه همکاري با باشگاه بررسي شود.

صاحب پناه با بيان اينکه ماندن اسپانسر قبلي به صلاح باشگاه است ،گفت: به طور قطع اگر جايگزين خوبي وجود داشته باشد، باشگاه سعي مي کند با گزينه هاي جديد وارد مذاکره شود.

رييس هيات مديره باشگاه استقلال تهران افزود: البته بعيد مي دانم با توجه به مدت باقي مانده تا پايان فصل، اسپانسر جديدي حاضر به همکاري با باشگاه باشد مگر اينکه بازي به بازي کمک کند.وي در خصوص زمان بازگشت کرار به کشور نيز گفت: تا جايي که اطلاع داريم قرار بود کرار امروز يا فردا به کشور بازگردد.

صاحب پناه درمورد پرداخت مطالبات توزي تا دوشنبه هفته آينده نيز گفت: روز گذشته نماينده باشگاه (مانوسي فر) در مذاکره با توزي گفته بود باشگاه مهلت دارد و فعلا مشکلي نيست.توزي از جمله 5 بازيکن خارجي استقلال است که به دليل نگرفتن مطالباتشان از اين باشگاه به فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) شکايت کرد و حکم به محکوميت استقلال مبني بر پرداخت 380 هزار دلار گرفت.

توزي در سال 92-91 به جمع آبي پوشان پيوست و در مجموع در 5 ديدار براي اين تيم به ميدان رفت.
*ايرنا