کد خبر: ۷۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۴۹

قلعه نويي: هر زمان تيم پول ندارد و دسته سوم است، براي من است

  سرمربي استقلال گفت: براي من جاي تعجب است که اين دوستان مي خواهند با استقلال خودشان ر ا مطرح کنند.

امير قلعه نويي در خصوص صحبتهاي فتح الله زاده اظهار داشت: من وجدانا صحبتهاي فتح الله زاده را نخواندم. فتح الله زاده به هر حال جزو مديران اين باشگاه بوده و من برايشان احترام قائل هستم. ما با هم چندين سال کار کرديم و در کنار هم بوديم. فراز و نشيب داشتيم. برد و باخت داشتيم و نمي دانم چرا اين مصاحبه ها را کرده است. براي من هم جاي تعجب است که هر هفته درباره استقلال صحبت مي کند، در شرايط حساسي که ما در کورس هستيم.

وي ادامه داد: روز بازي پرسپوليس و لخوياصحنه هاي قشنگي از پيشکسوتان پرسپوليس ديديم. همه جمع شده بودند که به اين تيم کمک کنند. براي من جاي تعجب است که اين دوستان مي خواهند با استقلال خودشان ر ا مطرح کنند. درباره استقلال و قلعه نويي صحبت مي کنند. فتح الله عزيز! آن زمان که استقلال دسته سوم بود و بازيکنان خانه ما بودند من امير قلعه نويي بودم که بازيکنان را در خانه ام نگه مي داشتم. هيچ کس از 10 کيلومتري استقلال رد نمي شد. از نعلچگر و ملک احمدي بپرسيد من با استقلال قهرمان آسيا شدم و 11 ماه دور بودم. يک سال و نيم در خانه ما در اميرآباد مي آمدند استراحت مي کردند و همان تيم بعدها قهرمان ليگ شد.سرمربي استقلال تصريح کرد: ما که استقلال سيزدهم را تحويل گرفتيم. در زمان مديريت فتح الله زاده استقلال سيزدهم و نهم نشد؟ مگر همان سال آقايان ليگ را از دست نداند و ما جام را به دست آورديم و به دست پورحيدري داديم و نگفتيم جام مال حجازي است؟ فيروز کريمي استاد من است و هيچ وقت براي او حاشيه درست نکردم.

وي همچنين اضافه کرد: بعد از باخت مقابل کره مگر نگفتم مقصر من هستم، در بازي با تراکتور هم نگفتم هر اتفاقي بيفتد من مقصر هستم. موقعي که استقلال پول ندارد و دسته سوم است، مال من است. من دوستانم را مي آورم که نزديک 700، 800 ميليارد خرج مي کنند و چيزي نمي گويند. آقايان سميعي فر، اسکندرنيا آمدند براي استقلال خرج کردند، دکتر اوصيا براي کمپ استقلال هزينه کرده است. وقتي يک گروه با هم کار مي کنند ديگر مي روند بايد خداحافظي کنند ديگر اين حرف ها چيست؟ما بايد حرف هاي فني بزنيم. بالاتر از تيم برزيل سراغ داريد؟ برزيل در يک بازي دو بازيکن از دست مي دهد و در دو بازي مي بازد.
*کاپ