کد خبر: ۷۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۴

قلعه‌نویی: آقای فتح‌الله‌زاده! وقتی پول هست شما هم هستید/ نباید به مردم دروغ بگوییم

 امیر قلعه‌نویی به اظهارات علی فتح‌الله‌زاده واکنش نشان داد. او مدیرعامل سابق استقلال را متهم کرد که می‌خواهد خود را با نام او و استقلال یک ماه مطرح نگه دارد، او می‌گوید که نباید به مردم دروغ گفت.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، امیر قلعه‌نویی ضمن انتقاد شدید از علی فتح‌الله‌زاد‌ه گفت: من وجدانا صحبت‌های فتح‌الله‌زاد‌ه را نخوانده‌ام، ولی پاسخگوی صحبت‌هایی که علیه من کرده است هستم. برای او احترام قائلم. نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها را کرده است. برایم جای تعجب دارد که او هر هفته‌ درباره استقلال صحبت می‌کند. شاهد بودید در بازی پرسپولیس و لخویا، پیشکسوتان پرسپولیس چه صحنه‌های زیبایی را ایجاد کردند. برایم جای تعجب دارد که چرا این پیشکسوتان به تیم‌شان کمک می‌کنند اما این دوستان مرتبا درباره من و استقلال حرف می‌زنند، آیا کسی جز من وجود ندارد که درباره‌اش حرف بزنند. فکر کنم می‌خواهند با نام من و استقلال خود را مطرح کنند.

او افزود: آن زمانی که استقلال دسته سه بود من در استقلال بودم آقای فتح‌الله‌زاد‌ه کجا بود؟ این دوستان آن زمان از 30 کیلومتری باشگاه هم رد نمی شدند. خانه ما هم در امیرآباد استراحت گاه بازیکنان بود. در ضمن مگر همین استقلال در زمان فتح‌الله‌زاد‌ه نهم و سیزدهم نشده است؟

وی ادامه داد: جالب است که همان تیم نهم و سیزدهم جدول را ما آمدیم و قهرمان کردیم. یک بار تیم را قهرمان حذفی کردیم و گفتیم جام متعلق به پورحیدری است و یکبار هم گفتیم که جام متعلق به کریمی و حجازی است. در ضمن مگر من همان کسی نیستم که بعد از جام ملت‌ها گفتم که همه نتایج به گردن من است؟ مگر قبل از بازی با تراکتورسازی در فصل قبل نگفتم که من مقصر هر نتیجه‌ای هستم که در پایان فصل به دست بیاوریم؟ دوستان من برای استقلال خرج کرده‌اند و ای کاش دوستان ارزش‌ها را حفظ کنند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که فتح‌الله زاده گفته که آیا فولاد جباری را داشته که قهرمان شده‌ است، گفت: باید فنی حرف بزنیم. بالاتر از برزیل سراغ دارید؟ دو بازی یکی از بازیکنانش را نداشت و 10 گل دریافت کرد. علت قهرمان فولاد این بود که آنها از ابتدا تا پایان فصل تیم را به صورت کامل داشتند. مگر امثال بختیار رحمانی و شریفات کمتر از جباری هستند؟ نباید به مردم دروغ بگوییم.

وی گفت: اگر الان فولاد نتیجه نمی گیرد به دلیل مشکلات بیرونی و سربازی بازیکنانش است. من همیشه فلسفه خودم را در مربی‌گری داشته ام و سوال من این است که این چه قراردادی است که بازی وسط فصل به قطر رفته است؟ ما آمدیم در استقلال حمودی و حیدری را زوج کردیم. با قدرت تا هشتم تیم آسیایی بالا آمدیم و همان تیم، تیم ملی را به جام جهانی برد. حالا باید تیم را تقویت می کردیم یا بازیکنان را باید یکی یکی از دست می دادیم؟ طبیعی است که باید تقویت می‌شدیم که نشدیم. من می‌گویم به هر دلیلی جباری و حمودی از استقلال رفته‌اند و فتح‌الله زاده مقصر نبوده است. این بحث چه ارتباطی به او دارد؟

قلعه‌نویی که با رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد، افزود: جالب است که این راهم بگویم که رقم درخواستی جباری زیاد هم نبود و او از سه چهار بازیکن آن فصل کمتر گرفته بود.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه فتح‌الله زاده گفته اگر مدیرعامل استقلال شود، منصوریان را سرمربی این تیم می‌کند، بیان کرد: من هم این صحبت را شنیده‌ام. سوال من این است که در این اوج حساسیت برای قهرمانی در لیگ، این صحبت‌ها چه معنی‌ایی دارد؟ من خیلی هم علاقه دارم که مجیدی و منصوریان روزی سرمربی استقلال شوند. من به خود منصوریان هم این را گفته‌ام و گفته‌ام که او لیاقت این کار را دارد.

قلعه‌نویی در پایان اضافه کرد: آقای فتح‌الله زاده، آن زمان که بازیکنان در خانه ما بودند و در دسته سه بودیم شما کجا بودید؟ زمانی که پول هست شما هستید و در بی پولی استقلال مال ما می‌شود. من سه قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی حذفی با استقلال دارم. هیچ منتی هم ندارم. من از بزرگترین قراردادها بخاطر استقلال گذشته ام و یک سوال دیگر هم دارم و آن هم اینکه آیا اتلتیکو مادرید که قهرمان اسپانیا شد هم به اندازه بارسلونا و رئال بازیکن داشت؟
*ایسنا