کد خبر: ۷۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۴

دخترفراري حساب پدرش را خالي کرد

  رييس پليس فتاي سيستان و بلوچستان از دستگيري دختر جواني که اقدام به برداشت مبلغ 12 ميليون تومان از حساب پدرش کرده بود خبر داد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سرهنگ کارآگاه سيد محمد حسيني پور دراين‌باره گفت: در پي شکايت يک شهروند زاهداني مبني بر برداشت مبلغ قابل توجهي از حساب بانکي اش، پرونده تشکيل و در دستور کار قرار گرفت.

رئيس پليس فتاي استان سيستان و بلوچستان افزود: پس از اخذ اظهارات شاکي کارشناسان اين پليس اقدامات تخصصي خود را به منظور شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان اين سرقت آغاز کردند که با پيگيري سرنخ هاي به دست آمده، دختر شاکي به عنوان متهم شناسايي و از آنجا که به شهرستان چابهار گريخته بود، با تلاش کارشناسان اداره مبارزه آن شهرستان شناسايي و به اين پليس احضار شد.

وي تصريح کرد: متهم پس از رويارويي با شواهد و مستندات صراحتا به جرم خود اعتراف کرد و در بيان ماجرا گفت که مدتي پيش به دليل اختلاف با پدرش از خانه گريخته و کارت بانکي پدرش را نيز با خود برده است و از آنجا که به اطلاعات آن دسترسي داشته طي چند مرحله از کارت بانکي به حساب خودش مبلغي را انتقال داده است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رساني پليس فتا، حسيني پور در پايان از شهروندان خواست از اطلاعات بانکي خود با حساسيت بيشتري حفاظت کنند و با فعال سازي گزارش پيامکي بلافاصله بعد از هر تراکنش از انجام آن اطلاع پيدا کرده و جلو سوء استفاده هاي احتمالي بعدي گرفته شود.
*ايسنا