کد خبر: ۷۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۰

پزشکيان: منتقدان روحاني چرا وقتي اقتصاد را خراب مي کردند ساکت بودند؟

  مسعود پزشکيان،نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا درباره نظر سنجي يک موسسه آمريکايي که از کاهش 14درصدي محبوبيت روحاني خبر داده ،گفت:اگر نظر سنجي انجام شود ممکن است شاهد کاهش محبوبيت فردي باشيم که منتخب مردم است درواقع اگر حرفهايي که زده شده با کارهاي صورت گرفته همخواني نداشته باشد ممکن است عده اي نظرشان نسبت به آنچه که بوده ضعيف شود و تغيير کند.
وي درباره عملکردروحاني افزود:عملکرد آقاي روحاني در برخي حوزه ها خوب است ودر برخي ديگرمتوسط يا بعضا قابل قبول نيست .

وزير دولت اصلاحات در واکنش به انتقادهايي که نسبت به عملکرد اقتصادي دولت مطرح است ،گفت:کاملا طبيعي است که دولت نتواند وضعيت اقتصادي را بهبود ببخشد چراکه مشکلات اقتصادي به گونه اي نيست که يک شبه درست شود .درواقع ساختماني که خراب کرده اند را نمي توان به سادگي درست کرد لذا کساني که اقتصاد را به اين وضعيت انداخته اند بايد پاسخگو باشند که چرا وضعيت به اينجا رسيده است.

وي تاکيد کرد:کساني که امروز منتقد وضعيت اقتصادي هستند چرا آن وقتي که اقتصاد خراب مي شد و خودشان در اين خرابي نقش داشتند ،سکوت اختيار کردند درحالي که درست کردن اقتصاد کار يک سال،دو سال يا پنجسال نيست.
پزشکيان درباره نقش توافق هسته اي در افزايش محبوبيت روحاني ،معتقد است توافق هسته اي نمي تواند به تنهايي مشکل را حل کند مگر آنکه در آن منافع ملت ديده شود و دستاوردهاي لازم به همراه توافق به دست ايد به عبارت ديگر اگرتوافق صورت گيرد اما مشکلات حل نشود و فقط امتياز داده شود ، بدون آنکه امتيازي به دست آيد زود است که از حالا بگوييم چنين توافقي محبوبيت رييس جمهور را کاهش ياافزايش مي دهد.

وي در واکنش به اظهارات برخي ازچهره هاي سياسي درباره افزايش محبوبيت اجتماعي محمود احمدي نژاد و پيروزي او در انتخابات رياست جمهوري 96،گفت:اگر بخواهند آقاي احمدي نژاد را تاييد صلاحيت کنند براي بنده جاي سوال دارد چطور فردي که قانون و برنامه را قبول نداشت و مقابل مقام معظم رهبري ايستاد و خانه نشيني کرد و چالش هاي بسياري ايجاد کرد تاييد صلاحيت شده است . احمدي نژاد فردي است که آشکارا خلاف قانون عمل کرده چنين فردي چطور مي تواند کانديداي اجراي قانون شود.

منبع : آريا