کد خبر: ۷۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۶

پيگيري کميسيون اصل 90 براي مشخص شدن اسامي نمايندگان پول‌گيرنده از رحيمي

  سخنگوي کميسيون اصل 90 مجلس، از پيگيري اين کميسيون براي مشخص شدن اسامي نمايندگان پول گيرنده از رحيمي خبر داد.

مصطفي افضلي‌فرد، نماينده مردم اردبيل در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آنا، درباره پيگيري‌هاي کميسيون اصل 90 از نمايندگان پول گيرنده از رحيمي، معاون اول دولت احمدي‌نژاد اظهار کرد: تعدادي از نمايندگان به کميسيون اصل 90 نامه داده‌اند که اسامي واقعي منتشر شود تا برخي از گروه‌هاي سوء استفاده نکنند و نام‌هاي جعلي‌اي را منتشر نکنند.

وي ادامه داد: آقاي رحيمي اکنون در حال سپري کردن دوره محکوميت خود است و پرونده در اختيار قوه قضائيه است و ما از دستگاه قضا اين موضوع را پيگيري مي‌کنيم. سخنگوي کميسيون اصل 90 افزود: افکار عمومي بايد بدانند چه کساني با چه نياتي پول گرفته‌اند. اين روزها نام کساني در ميان پول‌گرفتگان از رحيمي مطرح مي‌شود که هيچ‌گاه اقدام غيرقانوني انجام نداده‌اند.

افضلي‌فرد اضافه کرد: متأسفانه برخوردهاي جناحي با اين موضوع مي‌شود و اسامي توسط افراد افراطي منتشر مي‌شود که درست نيست؛ از اين رو حق افکار عمومي است که از واقعيت باخبر شوند. وي با بيان اينکه «ليست بايد از مبادي رسمي ذي‌صلاح اخذ شود و هم بايد مستند به اسناد گويا باشد»، خاطرنشان کرد: آقاي رحيمي موردي مطرح کرده است که بايد روشن شود.

 کميسيون اصل 90 مي‌تواند رأسا اقدام کند و هم مبادي ذي‌ربط بايد اين امر را پيگيري کنند. کشف اسامي پول‌گرفتگان دور از دسترس نيست، آقاي رحيمي براي اثبات ادعاي خود بايد اسامي نمايندگاني را که از وي پول گرفته‌اند، در اختيار قوه قضائيه قرار دهد.