کد خبر: ۷۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۰۹

پيروزي پرسپوليس مقابل بنيادکار در نيمه اول

  نيمه اول ديدار تيم‌هاي بنيادکار و پرسپوليس با پيروزي شاگردان درخشان به پايان رسيد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، ديدار تيم‌هاي بنيادکار ازبکستان و پرسپوليس ايران در دومين ديدار خود در چارچوب گروه A مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 16:30 امروز (سه‌شنبه) در ازبکستان آغاز شد که نيمه اول اين بازي با نتيجه يک بر صفر به سود پرسپوليس به اتمام رسيد.

محمد نوري در دقيقه 20 از روي نقطه پنالتي تک گل پرسپوليس را در نيمه اول به ثمر رساند.

حميد درخشان در اين ديدار سوشا مکاني، محسن بنگر، مايکل اومانيا، عليرضا نورمحمدي، بابک حاتمي، محمد نوري، احمد نوراللهي، اميد عاليشاه، هادي نوروزي، فرناندو گابريل و مهدي طارمي را به ميدان فرستاد.

دقيقه 16: اولين خطر جدي اين بازي را فرنادو گابريل با شوتي 25 متري رقم زد، ضربه‌اي که با اختلاف کمي از بالاي دروازه به بيرون رفت.

دقيقه 20: مهدي طارمي با خطاي مدافع بنيادکار در محموطه جريمه سرنگون شد تا داور براي پرسپوليس اعلام پنالتي کند. محمد نوري پشت ضربه پنالتي ايستاد و گل اول پرسپوليس را به ثمر رساند.

دقيقه 23: پرسپوليس موقعيت خوب ديگري در محوطه جريمه بنيادکار خلق کرد اما ضربه نهايي را هادي نوروزي به مدافعان زد.

دقيقه 25: بنيادکار اولين خطر جدي خورد را روي دروازه پرسپوليس ايجاد کرد اما تجمع زياد مدافعان پرسپوليس باعث شد اين موقعيت به هدر برود.

دقيقه 26: فشار بنيادکار ادامه داشت و رشيد‌اف مي توانست روي يک ارسال دروازه پرسپوليس را باز کند اما اين اتفاق رخ نداد.

دقيقه 33: جدي‌ترين خطر بنيادکار روي دروازه‌ پرسپوليس ايجاد شد و شوموروف از داخل محوطه شش قدم نتواست پاس ارسالي را به گل تبديل کند.

دقيقه 42: پاس عالي گابريل پشت محموطه جريمه به عاليشاه رسيد که بازيکن پرسپوليس با خطاي مدافع حريف متوقف شد اما داور اعتقادي به خطا نداشت تا پنالتي ديگري براي پرسپوليس گرفته نشود.
*تسنيم