کد خبر: ۷۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۶

اعتراف رژیم صهیونیستی به شکست سنگین درجنگ غزه


رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت که درجنگ غزه شکست و خسارت سنگینی متحمل شدیم.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، به نقل از پایگاه خبری اخبارسوریه، بنی گانتز درگفت و گو با شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: تابستان گذشته برخلاف ادعای شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی) هیچ اطلاعاتی در مورد قصد گروه های فلسطینی به حمله موشکی یا نظامی به اسراییل دردست نداشتیم.

وی توضیح داد: اگر قبل از آغاز جنگ، چنین اطلاعاتی درمورد قصد گروه های فلسطینی در اختیار داشتیم هرگز 3 لشکر پیاده را به منظور یافتن سه شهرک نشین ربوده شده به کرانه باختری اعزام نمی کردیم.

گانتز با حمله به نفتالی بنت وزیراقتصاد رژیم صخیونیستی، او را به گمراه کردن ارتش درجنگ اخیر با غزه به منظوردست یافتن به اهداف سیاسی خود متهم کرد.

رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به شاباک، ادعای اینکه به ارتش این رژیم درمورد قصد گروه های فلسطینی در حمله به اسراییل هشدارداده شده بود را تکذیب کرد و گفت: اگرچنین هشداری داده بودند، ارتش هرگزاین گونه بی پروا و بی خیال عمل نمی کرد.

این مقام سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه در این جنگ فقط 67 نظامی صهیونیست کشته شده اند افزود: انتظار تلفات بیشتری داشتیم ولی همین تعداد نیز هزینه سنگینی بود که پرداختیم.
*ایرنا