کد خبر: ۷۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۴۸

فتح الله زاده و قلعه‌نويي را آشتي مي‌دهم

  مديرعامل پيشين باشگاه استقلال گفت: تلاش مي‌کنم تا امير قلعه نويي و علي فتح الله‌زاده را آشتي بدهم و آنها را دور يک ميز بنشانم.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، کاظم اوليايي درباره اختلافات امير قلعه‌نويي و علي فتح الله‌زاده و همچنين تعريف قلعه نويي از دوران مديريتش اظهار کرد: اول از همه بايد بگويم در اين شرايط که به هويت يک باشگاه ملي و سازمان عام المنفعه چوب حراج زده‌اند توقع از دلسوزان اين بود که به جاي ايراد گرفتن از همديگر به فکر باشگاه باشند.

وي افزود: اينکه قلعه نويي هم گفته بود استقلال در دوره مديريت ما بهترين دوره را داشته، نيازي به اين نداشت که کسي بگويد. آمار و نتايج استقلال نشان دهنده همه چيز است. استقلال دو بار در آسيا قهرمان شده. يکبار که در ايران ميزبان بود و دومين بار هم در دوره مديريت ما بود.

مديرعامل پيشين باشگاه استقلال ادامه داد: بايد از امير قلعه نويي که مجددا اين موضوع را يادآوري کرده تشکر کنم. تيم ما علاوه بر اينکه در آسيا قهرمان شد، توانست نيروهاي خوبي را هم به فوتبال معرفي کند که اغلب آنها مربيان سرشناسي شوند.

اوليايي خاطرنشان کرد: در آن زمان بيشتر از مسائل مالي، مسئله عرق ملي مطرح بود. بعدا در مديريت آقايان همه چيز پول شد و رقابت غلطي بين باشگاه‌ها شکل گرفت و دستمزدها بالا رفت. بن بست اخير فوتبال هم به خاطر همين رقابت ناسالم و بالابودن دستمزدها رخ داده است.

وي تاکيد کرد: ما در آن مقطع زماني خارج از توانمان خرج نمي‌کرديم و پايمان را از گليم فراتر نمي‌گذاشتيم. با اين حال بعد از ما يکسري دنبال تبليغات، ترکاندن بمب و کسب عناوين شخصي و بين المللي بوند که نتيجه آن هم اين شده که هم سکوها خالي از تماشاگر است و جيب باشگاه‌ها هم خالي از پول.

مديرعامل پيشين باشگاه استقلال با بيان اينکه به دنبال حل مشکل قلعه نويي و فتح الله زاده است، تاکيد کرد: در تلاش هستم تا فتح الله زاده و قلعه نويي که هر دو براي استقلال زحمت کشيده‌اند را آشتي بدهم و آنها را دور يک ميز بنشانم. من با قلعه نويي صحبت‌هايي را هم انجام دادم. او به درخواست من جواب رد نمي‌دهد. بايد با فتح الله زاده هم صحبت کنم تا اين اختلاف زودتر تمام شود.
*مهر