کد خبر: ۷۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۴۱

پشت پرده دعواي هدايتي و محجوب براي آوردن برانکو به پرسپوليس

  هدايتي زماني که متوجه دور زدن خودش از سوي وزارت ورزش و محجوب بر سر ماجراي برانکو مي‌شود سريعا از نژاد‌فلاح مي‌خواهد قضيه را رسانه‌اي کند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، پس از شکست لخويا بود که محمدحسين نژادفلاح هياهويي را که براي آوردن مربي راه انداخته بود کتمان کرد و گفت نه با افشين قطبي و نه با برانکو ايوانکوويچ مذاکره نکرده و اين حرف‌ و حديث‌ها جدي نيست.

اما هنوز خيلي‌ها نمي‌دانند پرونده برانکو براي حضور روي نيمکت پرسپوليس چگونه شکل گرفت و چه کساني پشت پرده اين ماجرا بودند.

ماجراي حضور برانکو در پرسپوليس برخلاف آنچه تصور مي‌شود که طي سه هفته گذشته مطرح است برمي‌گردد به زمان زنداني شدن حميدرضا سياسي يعني زماني که پرسپوليس بدون مديرعامل ماند، همان روزها بود که حسين هدايتي به وزارت ورزش پيشنهاد داد تا برانکو را بياورند و حتي پيشنهاد پرداخت 50 درصد از رقم قراردادش را مي‌دهد.

در همين حال بحث اختلافات ميان اپوزيسيون امير عابديني و علي پروين با وزير بر سر خصوصي‌سازي پرسپوليس پيش مي‌آيد که هدايتي طبق معمول پيشنهادش را دنبال نمي‌کند و با محمد رويانيان و دوستان جلسه مي‌گذارد.

حتي برانکو به يکي از دوستان ايراني‌اش مي‌گويد هدايتي با او تماس داشته و صحبت‌هاي ضمني را انجام داده اما ديگر خبري از او نشد تا فرد جديدي به نمايندگي از پرسپوليس با او تماس مي‌گيرد.

برانکو وقتي با اين سوال دوست سابقش در ايران مواجه مي‌شود که اين شخص نژاد‌فلاح بوده يا کسي ديگر پاسخ مي‌دهد: «محجوب با مدير برنامه‌هاي من دارابوشيچ تماس گرفته و گفته ما برانکو را مي‌خواهيم و مشکل مالي هم وجود ندارد.»

اين تماس در حالي با برانکو برقرار مي‌شود که محجوب از پس مشکلات ملوان هم برنمي‌آيد و اين تيم در جمع تيم‌هاي پايين‌جدولي قرار داشت.

به نظر مي‌رسد محجوب اين تماس را با هماهنگي وزارت ورزش و بدون اين‌که هدايتي در جريان باشد برقرار کرده است. محجوب هم به مانند سياسي که به استقلال و ابومسلم مشهد کمک مالي کرده بود ولي پول بازيکنان پرسپوليس را نمي‌داد حالا مي‌خواست برانکو را براي پرسپوليس بياورد.

دوست ايراني برانکو در ادامه صحبت‌هايش با وي که از طريق اسکايپ انجام مي‌داده متوجه مي‌شود و محجوب به برانکو پيشنهاد 350 هزار دلار براي نيم‌فصل و 700 هزار دلار براي فصل آينده مي‌دهد و قرار و مدار ترکيه را هم با برانکو مي‌گذارد. حتي برانکو نام دستيارانش ژلکوماگيچ، اتور لوبوشيچ مربي دروازه‌بان‌ها و دستيار اول خود که در الاتفاق همراهش بوده را به او مي‌دهد.

اما در همين حين محجوب ماجرا را به نژاد‌فلاح اطلاع مي‌دهد تا مقدمات مذاکرات برانکو در ترکيه را مهيا کند غافل از اين‌که نژاد‌فلاح به دليل کمک‌هاي مالي هدايتي به ساوجبلاغ و کمپ ورزشي کردان با عابربانک فوتبال ايران رابطه خوبي دارد.

هدايتي زماني که متوجه دور زدن خودش از سوي وزارت ورزش و محجوب بر سر ماجراي برانکو مي‌شود سريعا از نژاد‌فلاح مي‌خواهد قضيه را رسانه‌اي کند تا جو عليه اين اتفاق رخ دهد و پرونده برانکو بسته شود.

همين اتفاق هم مي‌افتد و بعد از شکست لخويا نژاد‌فلاح طبق سناريوي هدايتي تمام مسايل را تکذيب مي‌کند تا محجوب هم نتواند به آرزويش در راه پيدا کردن به پرسپوليس برسد.

اما در تمام اين اتفاقات برانکو از ماجرا بي‌خبر بوده و چون دليل تماس نگرفتن محجوب را نمي‌دانسته سکوت مي‌کند در حالي‌که سرمربي سابق تيم ملي فوتبال کشورمان حتي به دوست ايراني‌اش گفته مي‌خواهم 2-4-4 لوزي را در پرسپوليس اجرا کنم غافل از اين‌که پرسپوليس عروس هزار داماد فوتبال ماست.
*جام نيوز