کد خبر: ۷۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۰

نماينده مجلس: دولت ملزم به حذف يارانه هشت ميليون نفراز پردرآمد هاست

  نماينده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت ملزم به حذف يارانه نقدي حدود هشت ميليون نفر از افراد پردرآمد است.

به گزارش ايرنا علي ايرانپور بعداز ظهر چهارشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان مبارکه افزود: با توجه به شرايط اقتصادي کشور و کاهش قابل توجه قيمت نفت ضرورت دارد تا دولت هر چه سريعتر براي حذف افراد پردرآمد از دريافت يارانه نقدي اقدام کند.

ايرانپور گفت : دولت مي تواند درآمدي را که از محل حذف دهک هاي پردرآمد به دست مي آورد در بخش هاي ديگر به ويژه توليد هزينه کند.

نماينده مردم شهرستان مبارکه با اشاره به مذاکرات هسته اي گفت: حضور در پاي ميز مذاکره نشانه وجود اراده صلح طلبي و بيزاري از جنگ طلبي ملت ايران است و اين ملت مي تواند در صورت انحراف دشمن از مسير واقعي با اراده اي مستحکم غني سازي را افزايش دهد.

وي با بيان اينکه تيم مذاکره کننده جمهوري اسلامي ايران از هوشمندي و توانايي هاي بالايي برخوردار است، گفت: اگر توافقي در جريان مذاکرات هسته اي صورت گيرد، به طور قطع در چارچوب و منويات مد نظر مقام معظم رهبري خواهد بود.

ايرانپور به سفر ده ها وزير و معاون وزير به شهرستان در سال 93 اشاره کرد و افزود: پروژه هاي متعددي در سال جاري در شهرستان مبارکه افتتاح و بهره برداري شد و بسياري از موضوعات با حضور مسئولان ارشد دولتي پيگيري و به نتيجه رسيد.

شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعيت در 45 کيلومتري جنوب غربي اصفهان قرار دارد