کد خبر: ۷۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۶

قوچان نژاد: مقابل دژاگه بازي نمي‌کنم


 مهاجم تيم‌ ملي گفت: «وقتي گل بزني و تيم برنده شود، لذت دارد نه اين‌که گل بزني و تيم ببازد. به خاطر همين اين گل هم براي من لذت زيادي نداشت.»

رضا قوچان‌نژاد درباره انتقال به قطر و بازي براي الوکره توضيحاتي مي‌دهد. وي از انتقال به اين تيم راضي است و مي‌گويد اميدوار است در پايان فصل در ليگ ستارگان قطر باقي بماند.
اظهارات قوچان نژاد را در زير بخوانيد:

* ابتدا از انتقالت به قطر و تيم الوکره حرف بزنيم.
- خب من از الوکره پيشنهاد داشتم و پس از بررسي اين پيشنهاد، تصميم گرفتم قرارداد ببندم. شايد هر کسي جاي من بود، مي‌گفت که الوکره وضعيت خوبي در ليگ ندارد و انتخاب ديگري مي‌کرد ولي به نظرم من الوکره تيم خوبي است و جايگاهش اين نيست. در پايان فصل خواهيد ديد که تيم به رده‌هاي بالاتر مي‌رسد.

* 2 بازي براي الوکره انجام دادي. درباره اين 2 مسابقه حرف بزن.
- در بازي اول که تنها 15‌دقيقه بازي کردم و بيشتر به خاطر اين بود که در‌ کنار تيم باشم و با بازيکنان آشنا شوم. متاسفانه آن مسابقه را به الشحانيه باختيم ولي مستحق شکست نبوديم. بازي دوم هم مقابل ام‌صلال بود که متاسفانه دوباره با شکست تيم همراه شد. 2 نيمه براي ما فرق داشت. در نيمه اول خيلي خوب بازي کرديم ولي نيمه دوم نشد که بازي خوبي انجام دهيم.

* البته در اين مسابقه يک گل زدي که تعريف و تمجيدها را برانگيخت.
- ممنون، اين نظر لطف شما و دوستان ديگر بود. دوست داشتم براي تيم گل بزنم. هدفم از آمدن به قطر کمک کردن به الوکره است. خوشحالم که چنين گلي زدم اما از طرفي ناراحتم که تيمم مسابقه را باخت. وقتي گل بزني و تيم برنده شود، لذت دارد نه اين‌که گل بزني و تيم ببازد. به خاطر همين اين گل هم براي من لذت زيادي نداشت.

* بازي بعدي شما با العربي است. يعني مقابل دوست صميمي‌ خودت دژاگه بازي مي‌کني‌..
- خب هر دوي ما در پست حمله هستيم و‌ اين‌طوري نيست که مقابل همديگر بازي کنيم. ولي هدف ما در اين مسابقه برد است چون 2 بازي قبلي را باختيم و بايد در اين مسابقه خانگي پيروز شويم. تيم العربي از تيم‌هاي خوب ليگ است و اشکان هم جزو بهترين بازيکنانش. من دوست دارم در اين مسابقه همه تلاشم را بکنم. ان‌شاءا... که تيم برنده مسابقه باشد و بتوانيم 3 امتياز را به دست بياوريم.

* درباره تيم ملي هم يک سوال داريم. حرف‌هاي زيادي درباره امکانات زده مي‌شود و مي‌گويند آقاي کي‌روش نگران است.
- به‌هرحال ما با همين امکاناتي که داريم به جام‌جهاني‌ و جام‌ملت‌ها رفتيم. خوش‌بختانه تيم يک‌دستي داريم و همين انسجام باعث شده‌ مردم از عملکرد تيم ملي راضي باشند. ولي اميدوارم حمايت‌هاي لازم از تيم ملي صورت بگيرد.

*جام نيوز