کد خبر: ۷۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۹

هادي العامري: براي نابودي داعش مرز نمي‌شناسيم

  دبيرکل سازمان بدر در سخناني تاکيد کرد که نيروهاي عراقي براي نابودي اعضاي گروه تروريستي داعش تا خارج از مرزهاي عراق هم مي‌روند.

به گزارش شبکه خبري سومريه‌نيوز، هادي العامري، دبيرکل سازمان بدر با اشاره به روند عمليات تکريت گفت: دشمن در ابتدا بسيار مقاومت کرد اما اکنون ديگر مقاومت خود را از دست داده و تنها در برخي مناطق شاهد مقاومت‌هاي جزئي از سوي آنها بوديم.

وي گفت: براي نخستين بار افراد مناطق آزاد شده از عشيره‌هاي شمر، العبيد و الجبور دوشادوش نيروهاي عراقي در حملات شرکت مي‌کنند. اين عمليات عراقيست و جنگنده‌هاي ائتلاف حتي يک پرواز هم در عمليات آزادسازي صلاح‌الدين انجام نداده‌اند.

العامري با اشاره به اينکه داعش با اموال و حمايت‌هاي آمريکا و اروپا و برخي کشورهاي عربي تاسيس شد، تاکيد کرد: اعضاي داعش به مجازات خود خواهند رسيد و پايان کار آنها به دست عراقي‌ها خواهد بود. ما براي نابودي کامل آنها تا خارج از مرزهاي عراق هم مي‌رويم.

دبيرکل سازمان بدر خاطرنشان کرد: ائتلاف به هيچ شيوه‌اي نه اطلاعاتي و نه حملات مستقيم يا پشتيباني در عمليات آزادسازي صلاح‌الدين وارد نشده و عمليات با مشارکت نيروي هوايي ارتش عراق صورت گرفته است.
*ايسنا