کد خبر: ۷۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش رحمانی فضلی به سخنان لاریجانی

 وزیر کشور با بیان اینکه آماده است تا در هر جایی و حتی در صحن غیر علنی مجلس گزارش دقیقی از فرآیند پول‌های کثیف در اقتصاد را ارائه کند، گفت: این درست است که ما در کشور قانون داریم اما زمانی که این قانون وجود دارد شهرام جزایری فساد 3 هزار میلیاردی و بابک زنجانی‌ها نیز به وجود آمده است.

به گزارش فارس‌، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در حاشیه بازدید از کمپ ترک اعتیاد اخوان در مورد اظهارات خود پیرامون ورود پول‌های کثیف به حوزه‌های سیاست‌، اقتصاد و فرهنگ توضیحاتی داد.

وی گفت: ما در مورد پول‌های کثیف و ورود آنها به سیاست به کسانی که در قدرت هستند هشدار دادیم و گفتیم که اگر دقت نکنید ممکن است که پول‌های کثیف به حوزه سیاست و قدرت ورود پیدا کند.

وزیر کشور تاکید کرد: این به معنی آن است که ما باید دقت کنیم روزنه‌ها را ببندیم تا مسیر ورود این پول به قدرت بسته شود.

وی در مورد اظهارات روز گذشته علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: بنده آقای لاریجانی را انسانی بسیار منصف می‌دانم و تصوری که از ایشان دارم این است که در برخورد با چنین مسائلی جدی هستند.

وی ادامه داد: به نظرم در مورد صحبت‌های من اطلاع درستی به ایشان نداده‌اند و آقای لاریجانی از اصل صحبت‌های من اطلاعی نداشته است که فکر کرده من گفته‌ام که انتخابات کنونی مشکل دارد.

وی تاکید کرد: من هرگز چنین حرفی نزدم اما تذکر دادم به همه که مراقب باشید چون حوزه قدرت حوزه مهمی است و دارندگان پول‌های کثیف می‌خواهند برای ورود به این حوزه و ایجاد حاشیه امن برای خود هزینه کنند.

رحمانی فضلی در واکنش به سخنان لاریجانی که گفته بود مگر ما قانون نداریم در کشور که جلوی این مسائل را بگیرد گفت: مگر ما گفتیم قانون نداریم حتما قانون داریم و کشور بر اساس قانون اداره می‌شود اما قانون به تنهایی کافی نیست ما قانون داشتیم شهرام جزایری به وجود آمد قانون داشتیم فساد 3 هزار میلیاردی به وجود آمد و قانون داشتیم بابک زنجانی‌ها به وجود آمدند.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: در کنار قانون اجرای دقیق قوی و نظارت درست باید باشد؛ اجرا، نظارت و قانون در کنار هم اگر باشد ما می‌توانیم با این مسائل مبارزه کنیم.

رحمانی فضلی اظهار امیدواری کرد: بنده انتظار دارم که مجلس برخواسته از متن مردم در جهت احقاق حق مردم و تقویت نظام با وزارت کشور در این موضوع همصدا شود تا بتوانیم با این جریانات کثیف پول که مقام معظم  رهبری از آن تحت عنوان فساد اقتصادی بارها و بارها نام بردند و حتی منشور برای آن نوشته‌اند به صورت جدی مبارزه کنیم.

وی با بیان اینکه این مبارزه همه نمایندگان، دستگاه‌ها و قوه قضائیه باید به کمک وزارت کشور بیایند گفت: من آماده هستم تا هر کجا لازم شد گزارش دقیقی از پول‌های کثیف ارائه کنم.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد:‌ آمادگی دارم به جریان پول کثیف در اقتصاد و فرآیند آن را هر کجا لازم باشد ارائه دهم.

وزیر کشور تاکید کرد: در همین جا اعلام می‌کنم که آماده‌ام تا به مدت یک ساعت در صحن غیر علنی مجلس حاضر شوم و فرآیند پول‌های کثیف را برای نمایندگان شرح دهم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
یک اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
5
29
ممنون از وزیر محترم اصولگرای واقعی.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
1
29
وقتی کسی وزیر می شود وزیر همه گروهها و مردم است نه گروه خاص