کد خبر: ۷۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۵۲۴

چهره این دختر نوجوان را به او عیدی دهیم

در روزهای باقی مانده از سال، فرصتی برای همه ما فراهم آمده است تا بتوانتم چهره یک دختر نوجوان 15 ساله را ترمیم کنیم و زندگی دوباره ای را به وی ، "عیدی" بدهیم.

 مهدیه ، تا کلاس سوم ابتدایی در مدرسه کودکان استثنایی درس خوانده است و به خوبی با دیگرام ارتباط کلامی برقرار می کند اما وضعیت وخیم صورتش او را بیش از پیش منزوی و مغموم کرده است و با مشکل زیاد صحبت می کند.
 
مهدیه از بدو تولد دچار ضایعه تومور درفک و صورت بوده و پس از هشت ماه پدر ومادر به دلیل تشنج مداوم کودک با معاینه پزشک متخصص متوجه یک تومور در سر کودک نیز می شوند.
 
پس از گذشت دو سال نشانه های عقب ماندگی ذهنی نیز در کودک مشخص می شود به دلیل شرایط خاص کودک بنا به تشخیص پزشکان معالج تا بزرگ شدن کودک و سنی که بتواند شرایط سخت عملهای متعدد بر روی صورت وفک ومغز را تحمل کند از عمل جراحی صرفنظر می گردد.

پدرومادر جوان مهدیه باید هر چه سریع تر درمان او را شروع کنند ولی به دلیل شرایط موجود از جمله مستاجر بودن با اجاره ماهیانه ۵۵۰ هزار تومان وهمچنین شغل پدر که به مسافرکشی مشغول است از پس هزینه های سنگین عمل مهدیه بر نمی آیند و مهدیه روز به روز رنج بیشتری می کشد.

خیریه همت ، که ویژه کاربران اینترنتی است و تا کنون با کمک کاربران فضای مجازی به بیش از 1500 فرد یا خانواده نیازمند کمک کرده ، این بار نیز پا پیش گذاشته است تا به لطف خدا و یاری و مهربانی کاربران اینترنت، چهره این دختر بچه معصوم  به او بازگردد.

لازم به ذکر است که تا کنون دو بار عمل جراحی بر روی صورت مهدیه جهت بستن عروق خون رسان به تومور به کمک خیرین خیریه همت(گزارش مهربانی۸۹۳)انجام شده که متاسفانه موفقیت آمیز نبوده و منجر به تحریک بیشتر و بدخیم شدن تومور شده است. تا این که بنا به تشخیص پزشکان معالج از جمله دکتر شجاعی جراح مغر واعصاب وعضو هیئت علمی دانشگاه تهران، مهدیه جهت ادامه درمان قطعی و خارج نمودن تومور از صورت بایستی به یکی از کشور های اروپایی اعزام شود.

خیریه همت ، مقدمات  این اعزام را فراهم آورده است  و بخشی از هزینه های آن، از محل کمک های قبلی مردم به مهدیه تأمین شده است اما برای نهایی شدن روند  اعزام و درمان و اصلاح چهره مهدیه ، هزینه های سنگین زیادی در پیش است.

به همین خاطر با یکی از بیمارستانهای شهر کلن آلمان توسط گروه پزشکی مشورت های لازم انجام شده وپس از تایید پزشکان آلمانی نسبت به موفقیت آمیز بودن عمل خارج کردن تومور از صورت قرار است که مهدیه به همراه پدر خود به بیمارستان مالتسر شهر کلن مراجعه نمایند.

با همت خیرین پس از انجام عمل تا حدود ۹۰ درصد زیبایی به صورت مهدیه باز خواهد گشت انشاالله.

بر اساس برآوردهای انجام شده هزینه مورد نیاز برای انجام درمان مهدیه حدود ۵۰ میلیون تومان است.

پیشنهاد انسانی ما این است که در آستانه عید نوروز، مهدیه را همانند دختر یا خواهد خود بدانیم و هر چقدر که می توانیم برای او هم که سال هاست با درد یک تومور زشت در صورتش زندگی می کند ، عیدی دهیم تا این دختر نوجوان هم بتواند همانند همه دختر بچه های دیگر ، خودش را به راحتی در آیینه ببیند ، با دیگران ارتباط برقرار کند و دیگر عذاب نکشد.

برای شرکت در این اقدام انسانی ، اینجا را کلیک کنید و آنلاین واریز کنید.

 امید که عکس بعدی مهدیه را در وضعیت بهبود یافته و خندان ببینیم.

*توجه: اگر به هر علت، در پرداخت آنلاین مشکلی ایجاد شد، می توانید چند دقیقه دیگر پرداخت را انجام دهید.