کد خبر: ۷۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۲

فرمانده کل سپاه: کشوري جرات نگاه چپ به ايران ندارد


فرمانده کل سپاه پاسداران، يکي از اهداف تشکيل گروه داعش را جلوگيري از اتحاد ملت‌هاي ايران، عراق، سوريه و لبنان عنوان کرد و گفت: به لطف الهي اسرائيل غاصب از اين وحدت و يکپارچگي هراسناک است.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سردار سرلشکر محمدعلي جعفري عصر امروز در گردهمايي رزمندگان شهرستان رامهرمز ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا، اينگونه مجالس را داراي برکاتي براي انقلاب دانست و اظهار کرد: کمتر محفلي داراي اين برکات است.وي، انقلاب اسلامي ايران را نشأت گرفته از راه و قيام اباعبدالله(ع) و استقامت‌هاي اين امام بزرگوار عنوان کرد و افزود: امروزه ملت اسلامي ايران سربلندترين و باعظمت‌ترين ملت جهان است که اين امر به برکت خون شهيدان محقق شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصريح کرد: امروز شاهديم دشمنان داخلي و خارجي با تمام قوا عليه انقلاب اسلامي ايران در حال برنامه‌ريزي و توطئه هستند که نمونه‌هاي بسياري از آن اعم از تحريم، تهاجم فرهنگي، تهديد امنيتي و سياسي هستند.جعفري اضافه کرد: دشمن، لحظه‌اي براي اينکه دل مردم را سست و حرکت مردم در راه انقلاب و نظام اسلامي ره به ترديد بياندازد آرام و قرار ندارد اما به لطف الهي اين مکرها به خودشان بازخواهد گشت و هربار که توطئه‌اي عليه ملت ايران اجرا مي‌کنند شکست خورده و نتيجه آن باعث عزت و عظمت روزافزون انقلاب اسلامي ايران مي‌شود.

وي در ادامه به بحث پيرامون مسئله داعش پرداخت و يکي از اهداف اين گروهک تروريستي را که 15 سال پيش از سوي دشمنان نظام جمهوري اسلامي شکل گرفت، مقابله با توسعه بيداري اسلامي و صادر شدن انقلاب اسلامي ايران به ديگر کشورها عنوان کرد.جعفري عنوان کرد: دشمنان تا بن دندان مسلح نظام اسلامي قادر به مقابله با ملت ايران نبوده و در هشت سال دفاع مقدس ديدند که جنگ با ملت ايران ريشه‌هاي نظام اسلامي را مستحکم‌تر مي‌سازد.

فرمانده کل سپاه پاسداران، يکي ديگر از اهداف تشکيل گروه داعش را جلوگيري از اتحاد ملت‌هاي ايران، عراق، سوريه و لبنان عنوان کرد و گفت: به لطف الهي باز هم نتيجه عکس داده و باعث شده اين اتحاد قوي‌تر شود و نخستين کشور نامشروعي که از اين وحدت و يکپارچگي هراسناک است، اسرائيل غاصب است.

وي بيان کرد: آمريکا و اسرائيل و هيچ کشوري جرأت نگاه چپ و تهديد عليه جمهوري اسلامي ايران را ندارد و اين، نتايج و دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.جعفري افزود: اسرائيل با در دست داشتن تمام تکنولوژي و پيشرفته‌ترين سلاح‌ها، هر چه تلاش مي‌کند وارد مرزهاي غزه و لبنان شود، نمي‌تواند، اين چه قدرتي است که مجهزترين ارتش منطقه که هيچ محدوديتي ندارد را متوقف کرده است؟ چرا نمي‌توانند وارد غزه شوند؟

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: بدون شک در پاسخ بايد گفت؛ درسي که مردم غزه از جنگ هشت ساله ما گرفته‌اند و البته خواست و کمک‌هاي فکري، آموزشي، تسليحاتي و مادي جمهوري اسلامي ايران به آنها باعث شده است که در مقابل رژيم صهيونيستي بايستند.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه تمام خاک فلسطين اشغالي در برد موشک‌هاي حزب‌الله و مردم غزه است که اين امر به معناي سقوط اسرائيل بوده و رژيم صهيونيستي خود از اين مسئله آگاهي داشته و تلاش مي‌کند که از اين تهديد رهايي يابد اما به قوه الهي قادر به انجام هيچ کاري نخواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پايان ضمن اشاره به برخي مشکلات داخلي و گوشه‌اي از تحليل‌هاي افرادي که راه استقامت و راه نظام را قبول ندارند گفت: بعضي‌ها ادعاي انقلابي و يار امام بودن کرده اما متاسفانه توقف انقلاب اسلامي ايران را دنبال مي‌کنند و خودشان را هم انقلابي مي‌دانند.

جعفري تصريح کرد: اين‌ها مشکلات سياسي ما است و هميشه چه در صدر اسلام و چه در دوران حضرت علي(ع) بوده است و طرفداري از حق و فهميدن حق و پاي حق ايستادن، کار هر ملتي نيست و اين کار بزرگ را ملت ايران انجام داده و پاي آن ايستاده است.در حاشيه اين همايش نمايشگاه عکسي از رزمندگان رامهرمز در هشت سال دفاع مقدس برقرار شده بود.
*فارس