کد خبر: ۷۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۳۶۲

امام جمعه مشهد: تا حرف مي‌زنيم مي‌گويند جوانان نشاط و تفريح مي‌خواهند؛ به چه قيمتي؟ به قيمت نابود کردن ارزش ها؟

حجت الاسلام علم الهدي در خطبه هاي نماز جمعه مشهد گفت: هر سياست و جريان مطابق با اراده رهبري موجب رضايت فاطمه(س) است.

حجت الاسلام علم الهدي در خطبه هاي نماز جمعه مشهد گفت: هر سياست و جريان مطابق با اراده رهبري موجب رضايت فاطمه(س) است.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، علم‌الهدي در خطبه‌هاي نماز جمعه مشهد و در جمع نمازگزاران حرم رضوي تصريح کرد: شاخصه حق، رضاي صديقه کبري(س) است. در خصوص سياست‌هاي متنوع، ارتباطات بين‌المللي و سياست اقتصادي در کشور بايد ببينيم آيا اين‌ها براساس رضايت فاطمه(س) است يا غضب ايشان. وجود مقدس امام زمان(عج)، نماينده دارد؛ اگر در اين کشور هر سياست و جرياني با دستور و اراده رهبر معظم انقلاب مطابقت داشت، آن سياست و جريان؛ رضايت فاطمه(س) است و هر چه برخلاف اين بود غضب فاطمه(س) است.

وي ادامه داد: کارگزاران نظام بدانند سال 93 به پايان رسيده است، لذا بيايند برنامه‌هاي خود را در اين سال ارزيابي کنند که آيا براساس رضايت يا غضب فاطمه(س) بوده است و آن‌گاه سياست خود را مطابقت دهند.امام جمعه مشهد گفت: بنا به فرموده رهبري پيرامون اقتصاد مقاومتي، حرف‌هاي زيادي در اين باره در کشور زده شده است اما بايد ديد مؤلفه‌هاي اقتصاد مقاومتي چه ميزان در عملکرد متوليان اقتصادي پياده و به کار گرفته شده است. رهبر معظم انقلاب از ابتداي سال 21 بار در خصوص اقتصاد مقاومتي تذکر دادند، اينکه هر مشکلي در کشور با به مذاکرات گره بزنيم و آن را در رضايت آمريکا ببينيم غضب فاطمه(س) است؛ زيرا فرزند فاطمه(س) از ما خواسته نگاه را به داخل بدوزيم و از بيگانگان و آمريکا قطع اميد کنيم.

علم‌الهدي با اشاره به وضعيت فرهنگ در کشور گفت: در جريان فرهنگي آيا رضايت رهبري به دست آمده است؟ تا حرف مي‌زنيم مي‌گويند جوانان نشاط و خوشي و تفريح مي‌خواهند؛ اما به چه قيمتي؟ به قيمت نابودکردن ارزش‌هاي ديني؟!.

وي اظهار داشت: غضب رهبري، غضب فاطمه(س) است. شما مردم از اول سال تا الان چه قدر جنس خارجي خريديد؟ چه قدر با حمايت از توليد داخل موجب قطع اميد از بيگانگان و امريکا شده‌ايد؟!.